OY RETTIG AB:N TOIMITUSJOHTAJANIMITYS

OY RETTIG AB:N TOIMITUSJOHTAJANIMITYS Diplomiekonomi Bjarne Mitts (54) on nimitetty Oy Rettig Ab:n toimitusjohtajaksi ja konsernijohtajaksi. Bjarne Mitts aloittaa Rettig-konsernin palveluksessa lokakuussa ja vastaa konsernin toiminnasta vuoden 2004 alusta lähtien, jolloin nykyinen toimitusjohtaja Tom v. Weymarn saavuttaa eläkeiän. Vuodesta 1998 Bjarne Mitts on toiminut Ahlstrom-konsernin talous- johtajana. Ennen siirtymistään Ahlstromin palvelukseen Bjarne Mitts työskenteli vuosina 1973-1992 useissa johtotehtävissä Suomen rakennus-, rakennusaine- ja konepajateollisuuden palveluksessa. Vuonna 1993 hän siirtyi Neste Oy:n palvelukseen ja vuonna 1993 hänet nimitettiin Neste Oy:n ja Statoil A/S:n yhteisyrityksen Borealis A/S:n rahoituksesta ja Polymer Components -toiminnasta vastaavaksi varatoimitusjohtajaksi. Oy Rettig Ab on suomalainen perheyritys, jolla on kolme ydintoimialaa: Rettig Indoor Climate Comfort (vesikeskuslämmitys, sähkölämmitys ja sisäilman lämmönsäätö), Bore Group (varustamotoiminta) ja Tarkala Group (kiinteistökehitys). Vuoden 2003 liikevaihto on noin 670 milj. euroa ja henkilöstön määrä noin 4.300. Lisätietoja: Oy Rettig Ab Cyril von Rettig Hallituksen puheenjohtaja Puh. +358 400 408 236 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/09/20030509BIT00630/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/09/20030509BIT00630/wkr0002.pdf