Rettig Group Oy Ab Boren tonnisto kasvaa

Rettig Group Oy Ab Bore on hankkinut tonnistoonsa m/v Griendin, joka oston myötä saa nimekseen m/v Sydgard. M/v Sydgard on Boren tonnistoon jo ennestään kuuluvien kuivalastialusten, m/v Ostgardin ja m/v Westgardin sisaralus. Niiden tavoin m/v Sydgard tulee sopimusliikenteeseen Boren tytäryhtiön BHC Ab:n hallintaan Hollannin lipun alle. M/v Sydgard on rakennettu Hollannissa vuonna 2001. Aluksen kapasiteetti on 2 868 GT ja 3 777 DWT. Rettig Group Oy Ab Bore on suomalaisen perheyhtiön Rettig Group Oy Ab:n varustamotoimintaa harjoittava liiketoiminta-alue. Boren tonnistoon kuuluu nyt yhteensä 22 kuivalasti- ja konttialusta. Vuotuinen liikevaihto on noin 75 miljoonaa euroa ja henkilökunnan määrä 500. Lisätietoja: Rettig Group Oy Ab Bore Toimitusjohtaja Kaj Eriksson Puh. (02) 512 5512 GSM 0400 526 230 www.boregroup.com