adidaksen Supernova Glide -juoksukengässä on nyt BOOST™-välipohjamateriaali

adidaksen suosituin neutraali juoksukenkä Supernova Glide Boost vie kevyesti kohti kevään juoksulenkkejä. Kenkien välipohjamateriaali on nyt päivitetty adidaksen yksinoikeudella käyttämällä BOOST™-välipohjalla. adidas Supernova Glide Boost -juoksukenkä sopii kaupunkilaisen juoksijan peruskestävyyskengäksi.

adidaksen menestyksekkäin juoksujalkine Supernova Glide on nyt entistä parempi vallankumouksellisen Boost-välipohjan ansiosta. Ainutlaatuisen solurakenteen ansiosta Boost-välipohja varastoi ja vapauttaa energiaa juoksijan käyttöön ja kengän kimmoisuus on aivan omaa luokkaansa. Päivitetty Supernova Glide Boost -juoksukenkä on erittäin kevyt: naisten kenkä painaa alle 250 grammaa ja miesten kenkä alle 300 grammaa. Tekninen päällinen takaa jalkineen napakan istuvuuden. Continental-pohja pitää askeleet tiukasti juoksualustalla.

adidas Supernova Glide 6 Boost -juoksukenkä naisille ja miehille, SH. 130 €. UK-koot: 3.5 – 12.5, 13.5, 14.5

PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@soprano.fi, puh 050 344 4636
Wilma Wallin, wilma.wallin@soprano.fi, puh 040 737 3888
www.facebook.com/adidasRunning

Kuvamateriaali:
kuvapankki.soprano.fi, käyttäjätunnus: media, salasana:media
adidas group puh. 030 647 7030

Myynti:
Urheiluliikkeet ja adidas.fi -verkkokauppa

Tietoja adidaksesta
adidas on maailmanlaajuinen urheilujalkineiden, -vaatteiden ja -tarvikkeiden suunnittelija, kehittäjä ja markkinoija, jonka tavoitteena on olla maailman johtava urheilumerkki. adidas-merkki on osa adidas-konsernia, johon kuuluvia merkkejä adidaksen lisäksi ovat Reebok, TaylorMade, Reebok-CCM  ja Rockport.

Tietoja adidas-konsernista
adidas-konserni on yksi maailman johtavista urheilutarvikkeiden alalla. Se tarjoaa laajan valikoiman tuotteita, ja konsernin tärkeimpiä merkkejä ovat adidas, Reebok, TaylorMade, Rockport ja Reebok-CCM Hockey. Herzogenaurachissa Saksassa sijaitseva konsernin päämaja työllistää yli 46 000 henkilöä. Vuonna 2012 konsernin myynti ylsi 14,9 miljardiin euroon.

Yrityksestä

Vuosi 2014 oli Riannossa muutosten vuosi. Ostimme kaksi vahvaa viestintä­toimistoa: Promoden ja Soprano Communicationsin. Tästä vuodesta eteenpäin olemme kaikki yhtä Riannoa.