Anne Kukkohovista Reebokin uusi keulakuva

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Reebok on valinnut huippumalli ja juontaja Anne Kukkohovin EasyTone-tuotteidensa keulakuvaksi Suomessa. Terveen kehonkuvan puolesta liputtava Kukkohovi hehkuttaa Reebokin kiinteyttävien EasyTone-kenkien ja -treenivaatteiden sopivan täydellisesti omaan liikuntafilosofiaansa. Kukkohovi ottaa tänä keväänä tehot irti treenaamisesta EasyTone-tuotteiden avulla.

Treenitehoa EasyTone-tuotteista
Anne Kukkohovi liitetään vahvasti muoti- ja mallimaailmaan, mutta myös liikunta ja hyvinvointi ovat hänelle tärkeitä asioita. Kukkohovi on innoissaan EasyTone-kampanjasta, jossa hän pääsee tuomaan esiin liikunnallista puoltaan.

– Toivon, että erityisesti nuoret naiset pitäisivät huolta itsestään. Haluaisin omalla esimerkilläni ja treeniblogillani inspiroida ja tukea kanssasisariani, Kukkohovi sanoo.

Suuren suosion saavuttaneet EasyTone-kengät lanseerattiin vuonna 2009. Kenkien kiinteyttävä vaikutus perustuu kengänpohjan tasapainopalloihin, joiden lievä epävakaus tehostaa jalka- ja pakaralihasten työtä. EasyTone-kenkien rinnalle on tänä keväänä lanseerattu myös kiinteyttävät fitnessvaatteet.

– Käytän kotona vapaa-ajallakin EasyTone-kenkiä ja hoidan arkiaskareita samalla kiinteytyen. Myös treeni saa lisätehoa EasyTone-vaatteista ja -kengistä, Kukkohovi kertoo.

Reebok haluaa erottua rohkealla ja iloisella asenteella
Reebokin markkinointipäällikkö Jarno Kukilan mukaan Anne Kukkohovi on täydellinen keulakuva Reebokin EasyTone-tuotteille.

– Annen urheilullisuus, elämäntavat, ulkonäkö ja tunnettuus sopivat loistavasti EasyTone-konseptiin, Kukila kuvailee.

Kansainvälisillä markkinoilla Reebokin EasyTone-kampanjan keulakuvana on nähty huippumalli Helena Christensen, jonka rohkeat mainoskuvat herättivät huomiota maailmalla.

– Se nähdäänkö Anne samantyylisissä kuvissa, jääköön vielä salaisuudeksi. Erittäin mielenkiintoisia juttuja on kuitenkin luvassa EasyTonen osalta koko vuodeksi, Kukila kuittaa.

Anne Kukkohovi
Työskenteli mallina vuosina 1990-1998 sekä Suomessa että ulkomailla
- Tunnetaan Suomen Huippumalli haussa -sarjan valovoimaisena juontajana. Sarjaa on esitetty Nelosella vuodesta 2008
Laaja kokemus mainosalasta ja pr-töistä