AVON LUXE -MEIKKITUOTTEILLA LUMOAVAA YLELLISYYTTÄ ARKEEN JA JUHLAAN

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Avonin meikkivalikoima täydentyy Luxe-värikosmetiikalla. Sarjan tuotteilla saa virheettömän meikkipohjan, näyttävän silmämeikin sekä täyteläiset huulet. Avon Luxe -meikkien ylelliset koostumukset sekä kullanhohtoiset pakkaukset tekevät arkimeikkauksestakin juhlaa.

Luxe-meikkivoide – ylellistä heleyttä
Avonin uutuusmeikkivoiteessa on käytetty White Sapphire -uutetta, joka kosteuttaa ja heleyttää ihoa, sekä sisältää aurinkosuojakertoimen 20. Meikkivoide tuntuu kevyeltä ja pehmeältä, eikä se tuki ihohuokosia.
Luxe-meikkivoide, 30 ml, 20 €. Sävyt: Porcelain, Natural Glamour, Beige Linen, Nude Bodice ja Medium Bisque.

Luxe-kivipuuteri – mattapintaista viimeistelyä
Iholle kevyesti levittyvä Luxe-kivipuuteri kiinnittää meikin ja antaa iholle peittävän, mutta kevyen mattapinnan. Soft Focus -pigmentit tasoittavat ihon pieniä virheitä. Luxe-kivipuuteri, 10 g, 20 €. Sävyt: Fair Silk ja Light Medium.

Luxe-luomiväripaletti – ylenpalttista väriä
Hohtava rasia sisältää viisi kestävää ja runsaspigmenttistä sävyä. Eksoottinen orkideauute antaa luomiväriin silkkistä pehmeyttä.
Luxe-luomiväripaletti, 9 g, 18 €. Sävyt: Glamorous Roses, Cocoa Couture, Black Tie, Purple Smokes, Chambray Blues ja Sophisticated Violets.

Luxe-silmänrajauskynä – vahva väri yhdellä vedolla
Nestemäinen rajausväri levittyy vaivatta, tekee tasaisen viivan yhdellä vedolla ja kestää koko päivän.
Luxe-silmänrajauskynä, 1,8 ml, 14 €. Sävyt: Grey Strut ja Black Luxury.

Luxe-ripsiväri – hämmästyttävää volyymiä
Klassinen harja vie värin jokaisen ripsen tyvestä kärkeen. Black Diamond -jauhe tekee ripsiin erittäin tumman värin, joka on kestävä ja paakkuuntumaton.
Luxe-ripsiväri, 7 ml, 18 €. Sävyt: Black ja Brown.

Luxe-huulipuna – 15 täyteläistä sävyä
Ylellisten huulipunien pehmeä koostumus tekee huulista pehmeät, täyteläiset ja kosteutetut.
Luxe-huulipuna, 3,6 g, 14 €. Sävyt: Pink Satin, Provocative Pink, Runway Plum, Polished Rose, Pink Ruffles, Silky apricot, Glam Poppy, Couture Copper, Nude Slip, Lustering Nude, High Style Coral, Rose Silk, Red Haute, Stiletto Red ja Designer Red.

Luxe-huulikiilto – häikäisevää kiiltoa
Runsas ja kosteuttava koostumus levittyy sileästi ja tekee huulista loistavan kiiltävät. Luxe-huulikiilto, 3,5 ml, 14 €. Sävyt: Elegant Gold, Extravagant Coral, Romantic Rose, Proper Pink, Flirty Pink, Luxurious Red, Steamy Plum, Dainty Pink, Dazzling Nude ja Alluring Bronze.

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Avon-konsulttien kautta sekä Internetistä www.avon.fi

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 10 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi