Avon Premiere Luxe -tuoksu hienostuneille naisille

Avonin uutuustuoksu Premiere Luxe on ylellisyyttä rakastavan naisen tuoksu, joka koostuu lumoavasta magnoliasta, täyteläisestä jasmiinista ja hienostuneesta gardeniasta. Tyylikkään kullanhohtoinen pullo kruunaa tuoksuelämyksen.

Avon Premiere Luxe -tuoksu on naiselle, joka haluaa ympäröidä itsensä ylellisyydellä. Myös pullon muotoilu henkii hienostuneisuutta. Tuoksussa voi aistia jasmiinin, valkoisen magnolian ja gardenian. Jasmiini on tunnettu yön kuningattarena, koska se vapauttaa huumaavan tuoksunsa yöllä. Valkoinen magnolia on jalouden, kestävyyden, arvokkuuden, puhtauden ja täydellisyyden symboli. Gardenia on iloinen, puhdas, kaunis kukka, joka viestii salaisesta rakkaudesta.

“Loin tuoksun kolmen harvinaisen, arvokkaan ja eksoottisen valkoisen kukan ympärille. Näistä tuoksu saa naisellisen, sensuellin ja elegantin luonteensa,” kertoo Vincent Schaller, Firmenich-tuoksutalon parfymööri.

Avon Premiere Luxe -hajuvesi, 50 ml, 38 €

Lisätiedot ja viestintä:
PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode Oy, puh. 09 170 070
Anu Kuronen,
anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Kuvamateriaali: kuvapankki.soprano.fi, salasana: media, käyttäjätunnus: media

Myynti:
Avon-tuotteet ovat saatavana Internetistä www.avon.fi sekä Avon-konsulttien kautta.

Asiakaspalvelu (09) 6850 9494

Avon on maailman johtava kauneustuotteiden suoramyyntiyritys, jonka vuosiliikevaihto on 10 miljardia dollaria. Avon markkinoi tuotteitaan yli 100 maassa 6,5 miljoonan itsenäisen kauneuskonsultin välityksellä. Suomessa Avon aloitti toimintansa huhtikuussa 2005, ja se myy korkealaatuisia kosmetiikkatuotteitaan internetissä: www.avon.fi