CASION BABY-G -KELLOILLE ETSITÄÄN KE$HA-TYYLISTÄ KASVOA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Casio käynnistää Euroopan laajuisen nuorille suunnatun Style like Ke$ha -kampanjan huhtikuussa, jossa haetaan Baby-G-kellomallistolle mainoskasvoa. Casion Baby-G-kellojen keulakuvan, räväkän amerikkalaislaulaja Ke$han nimikkokilpailuun voi osallistua lähettämällä kuvan omasta Ke$ha -tyylistään osoitteessa www.baby-g.eu.

Baby-G asenteella malliston kasvoksi
Casion Baby-G-kellojen keulakuvana toimivan nuorisoidoli Ke$han tyyli on räiskyvän persoonallinen, eikä amerikkalaistähti kaihda rohkeaakaan värien käyttöä.  Huhtikuussa alkava Style like Ke$ha -kampanja antaa nuorille Ke$ha-faneille mahdollisuuden olla kesän 2011 Baby-G-kasvo Euroopan markkinoilla. Casion Baby-G-malliston pelottoman trendikästä tyyliä suosivat 18–29 -vuotiaat naiset voivat osallistua kilpailuun 1. huhtikuuta alkaen osoitteessa
www.baby-g.eu.

Baby-G-kello on trendikäs ja innostava
Casion Baby-G naisten kelloissa yhdistyvät katumuoti ja glamour, mikä tekee kelloista sopivan arkeen ja juhlaan.  Baby-G-kellot tuovat asukokonaisuuksiin persoonallisuutta ja asennetta, sillä tyylejä ja värivaihtoehtoja on runsaasti.  Baby-G-kelloja on saatavana muun muassa helmiäismäisissä metallinhohtoväreissä, säihkyvissä kiiltoväreissä ja puhtaissa perusväreissä. Baby-G mallistossa on myös täysin valkoinen ja musta kello.

Oy Perkko
Tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte, puh. 0400 414 286, pirjo.kaarte@perkko.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Eliisa Salminen eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset