CHANGEN SYKSYN ALUSVAATEMALLISTO HURMAA SYVÄLLÄ SÄVYPALETILLA

(Painokelpoiset tuotekuvat ladattavissa viestin lopusta)

Change-alusvaatemerkin syksyn 2013 mallistossa nähdään romanttista pitsiä ja herkkiä ruusukuvioita.  Mallistossa on runsaasti eri punaisen sävyjä ja syviä ruskeita. Changella on valikoimissaan myös nuorekkaita ja leikkisiä malleja. Istuvia ja laadukkaita alusvaatteita arvostavalle naiselle Changen palvelukonsepti ja laaja koko- ja mallivalikoima ovat täydellinen valinta.

Change tuo syksyn syvän väripaletin mallistoonsa
Changen syksyn alusasujen sävymaailma inspiroituu ruskan sävyistä kuten syvästä tummanpunaisesta, viininpunaisesta ja ruskean eri sävyistä. Florence-setti on naisellinen, mutta myös käytännöllinen malli ja syvä värisävy sopii syksyyn. Changella on runsaasti käytännöllisiä perusmalleja, jotka sopivat ohuenkin t-paidan alle. Alushousuista on saatavana string-, hipster-, hipster string sekä tai-malleja.

Naisellisia kukkakuviointeja ja ripaus ylellisyyttä
Taidokkaat kukkakirjailut, nyörit, satiinisomisteet ja pitsit tuovat Changen mallistoon myös ylellisyyttä ja eleganssia. Hempeämmät beiget ja nudesävyt sekä dramaattisemmat tummansiniset koristellaan vielä koristekivillä ja ruseteilla. Esimerkiksi Dory-alusasusetissä suloinen vaaleanpunainen yhdistyy beigeen harsoon tehden setistä sensuellin ja naisellisen.

Turkoosit ja oranssit piristävät syysiltoja
Changelta löytyy myös rennompaan makuun nuorekkaita settejä, joissa värit ovat voimakkaampia. Syksyn mallistossa kirkkaat värit, kuten oranssit ja turkoosit yhdistyvät epäsymmetrisiin kuvioihin ja rusettisomisteisiin.

Lisätiedot:
Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 700, www.change.com
Marjo Topi, ketjujohtaja, Change of Scandinavia Finland, puh. 020 7496 711

Promode Oy, puh. (09) 170 070, Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainaukset

Change-konseptimyymälät ja -shop in shopit sekä alusvaatteiden erikoisliikkeet.

Tanskalaisen Change-tuotemerkin alus-, yö- ja uima-asuja myydään tällä hetkellä yli 20 eri maassa. Suomessa on tällä hetkellä 18 Change-liikettä. Change-liikkeissä asiantuntevat myyjät auttavat asiakasta löytämään parhaiten sopivat liivit mittavasta valikoimasta. Alus-, yö- ja uima-asujen A:sta K-kuppiin ulottuva kokoasteikko ja monipuoliset mallit säilyvät mallistosta toiseen, mutta kuosit, värit sekä detaljit vaihtelevat kausimallistoittain.