Coca-Cola Zero vapauttaa sisäisen 007-agenttisi

(Viestin lopusta voi ladata kampanjan mainosvideon ja painokelpoisen tuotekuvan)

Coca-Cola Zero on uusimman Bond-elokuvan globaali yhteistyökumppani.  Ensi-iltansa Suomessa 26.10. saava Skyfall on 23. Bond-elokuva. Yhteistyön kunniaksi tyylikkäät mustanpuhuvat Coca-Cola Zero -tuotteet saavat uuden ulkoasun. Coca-Cola Zeron James Bond -pullot ja tölkit ovat myynnissä ympäri Suomen. Upeat alumiiniset keräilypullot ovat ostettavissa hyvin varustelluista K-ruokakaupoista.

Coca-Cola Zero -tuotteiden James Bond -designista ei voi erehtyä – kuuluisa aseen piippu -grafiikka koristaa miehekkään mustaa ilmettä. Tyylikästä Bond-designia on käytetty Coca-Cola Zero pullojen ja tölkkien lisäksi myös hienostuneessa alumiinisessa keräilypullossa. Tuotteita on myynnissä rajoitettu erä.

Coca-Cola Zeron ja James Bond -elokuvien menestyksekäs yhteistyö alkoi vuonna 2008 Quantum of Solace -elokuvan myötä. Tällä kertaa Coca-Cola Zero, jossa on Coca-Colan aito maku ilman sokeria, pyytää fanejaan vapauttamaan sisäisen 007:nsä.

- Skyfall
on epäilemättä yksi tämän vuoden odotetuimpia elokuvauutuuksia ja olemme iloisia saadessamme olla mukana ja jatkaessamme yhteistyötämme maailman suosituimman elokuva-brändin kanssa. James Bond on maailmanlaajuinen kulttuuri-ikoni, joka tekee mahdottomasta mahdollista. Tämä on täydellinen kumppanuus Coca-Cola Zerolle,
kommentoi Irene Rissanen, joka vastaa Suomessa Coca-Cola Zeron brändistä.

Yhteistyö tuo myös Bond-tunnelman Zeron televisiomainokseen, jossa mainoksen sankari vapauttaa sisäisen Bondinsa ja saa unelmiensa naisen James Bond -teeman tahdittamana. Coca-Cola Zeron James Bond -tuotteita on myynnissä rajoitettu erä.

Hauskan viraalivideon pääsee katsomaan tästä linkistä: http://CokeURL.com/unlock007inyou

facebook.com/cocacolazero

Lisätietoja kampanjasta:
Coca‐Cola Suomi, viestintäpäällikkö Théa Natri, puh. 040 528 9777, tnatri@coca‐cola.com

Viestintä ja kuvamateriaali:
PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi

Coca-Cola Zero® on The Coca‐Cola Companyn rekisteröimä tavaramerkki. Se on innovatiivinen kevytjuoma, joka maistuu yhtä täyteläiseltä kuin perinteinen Coca-Cola, sisältämättä lainkaan sokeria. Brändi erottuu muista juomista vahvan maskuliinisella olemuksellaan. Coca-Cola Zero -juoma lanseerattiin Suomessa vuonna 2006. www.cocacolazero.com