CONVERSE LAAJENSI TUOTANTOAAN MYÖS KELLOIHIN

Uudet Converse-kellot ovat saatavana Suomessa kesäkuusta alkaen

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Yhdysvaltalainen, erityisesti kengistään tunnettu Converse on tuonut markkinoille trendikkään kellomalliston naisille ja miehille.  Kesäkuusta alkaen Suomessa saatavat Converse-kellot noudattavat brändille tunnusomaista katu-uskottavaa ja omaperäistä tyyliä. Uutuuskellomallistossa on useita, pirteitä värivaihtoehtoja limenvihreästä ja neonpinkistä syvän oranssiin ja laivastonsiniseen. Kellon käyttömukavuuden takaavat rannekkeiden materiaaleina käytetyt pehmeä silikoni, kulutettu nahka ja punottu nylon.

Converse-kellot erottuvat yksilöllisyydellään
Converse-kelloissa yhdistyvät sporttisuus, katu-uskottavuus ja näyttävä trendikkyys. Mallisto on suunniteltu positiivisen elämänasenteen omaaville, jotka haluavat erottua massasta. Räiskyvämpää värimaailmaa edustavat silikonista valmistetut Rookie-, digitaalisen tulostaulun pienoismallia muistuttavat Scoreboard-, ja massiiviset Clocked -kellot. Rookie-mallin kellotaulua koristaa Conversen kohokuvioitu tähti. Maanläheisen värisissä Lowboy-, Bootleg-, Foxtrot-, Bosey-, Canvas- ja Rocker Cuff -kelloissa huomio kiinnittyy leveisiin nahka- ja kangasrannekkeisiin. Sporttisten Jock Star- ja Sport Authentic -kellojen rannekkeet on valmistettu kestävästä polyuretaanista. Kaikki Converse-kellot ovat vesitiiviitä 30 ja 50 metriin asti. Analogisista malleista aika näkyy valaisevien viisarien avulla hämärässäkin. Converse-kellomalleissa on myös päivyri-, ajanotto-, ja herätysominaisuuksia.

­– Converse on maailmanlaajuisesti erittäin tunnettu brändi, jonka tuotteet ovat hyvin suosittuja myös Suomessa. Kellot ovat erinomainen esimerkki Conversen kyvystä luoda aina jotakin uutta ja kiinnostavaa, kertoo tuotemyyntipäällikkö Jussi Kivistö Oy Perkosta.

Oy Perkko, tuotemyyntipäällikkö Jussi Kivistö, puh. 0400 195 205, jussi.kivisto@perkko.fi
www.perkko.fi, www.converse.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi
/ kuvauslainaukset

Oy Perkko, puh, (09) 4780 500

Myynti:

Stockmann-tavaratalot ja hyvin varustetut kellosepänliikkeet kautta maan.