Craft-juoksuasujen tekniset ja heijastavat materiaalit tuovat vauhtia ja turvallisuutta pimeän vuodenajan lenkkeilyyn

Craft valmistaa teknisiä lajivaatteita juoksuun, pyöräilyyn, maasto- ja alppihiihtoon. Craftin syksyn 2013 juoksutekstiilien tekniset materiaalit tukevat juoksijan suoritusta ja heijastavat materiaalit tuovat turvaa pimeän ajan lenkkeilyyn. Craft on Suomen olympiajoukkueen ja maastohiihtomaajoukkueen virallinen vaatettaja.

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Craft-juoksutekstiilit on suunniteltu intohimoisille ja aktiivisille juoksijoille. Malliston tuotteet on valmistettu pehmeästä ja joustavasta polyesterista, jossa on erinomainen kosteudensiirtokyky. Craft Performance Run -malliston vaatteet ovat urheilijalle, joka viihtyy harrastuksensa parissa useita kertoja viikossa. Uutuutena syksyn 2013 mallistossa ovat entistä heijastavammat yksityiskohdat, jotka takaavat 360 asteen näkyvyyden.

Craft Performance Run Brilliant -juoksutakki
Performance Run Brilliant -takki
on kevyt, tuulenpitävä ja vettähylkivä. Se on suunniteltu lisäämään juoksijan näkyvyyttä ja turvallisuutta juostessa pimeän aikaan. Tuotteen heijastavat, tekniset materiaalit yhdistettynä ergonomiseen muotoiluun takaavat  erinomaisen näkyvyyden ja suorituskyvyn. Takissa on erillinen tasku esim. MP3-soittimelle sekä heijastavat yksityiskohdat. Takin materiaali on 100 % polyesteria. Koot: XS-XXL.

Craft Performance Run Brilliant -juoksutakki naisille ja miehille, SH. 140 €. Värit: naisille pinkki/hopea ja miehille turkoosi/hopea sekä musta/hopea.

Craft Performance Run Thermal -juoksutrikoot
Performance Run Thermal
-juoksutrikoot antavat tukea vartalolle ja niissä on erinomainen kosteudensiirtokyky. Trikoiden pehmeä sisäpinta lämmittää jalkoja viileällä säällä. Juoksutrikoissa on joustava vyötärö, kiristysnauha vyötärönauhan sisäpuolella, avaintasku takana sekä vetoketjut lahkeensuussa. Joka suunnasta heijastavat printit saavat juoksijan näkymään pimeässä. Juoksutrikoiden materiaali on 87 % polyesteria ja 13 % elastaania. Koot: XS-XXL.
Craft Performance Run Thermal
-juoksutrikoot naisille ja miehille, SH. 75 €. Värit: naisille musta/pinkki ja miehille musta sekä musta/turkoosi.

Craft Performance Run Long Sleeve -juoksupaita
Performance Run Long Sleeve
on hyvin istuva pitkähihainen juoksupaita neljäsosavetoketjulla. Paidan pehmeä, joustava ja tehokkaasti kosteutta juoksijan iholta siirtävä materiaali pitää juoksijan olon miellyttävänä. Joka suuntaan heijastavat printit näkyvät pimeässä. Paidan materiaali on 100 % polyesteri. Koot: XS-XXL.
Craft Permormance Run Long Sleeve
-juoksupaita naisille ja miehille, SH. 45 €. Värit: naisille lila ja vihreä/pinkki. Miehille harmaa/vihreä, musta ja turkoosi.

Juoksutekstiileissä korostuvat materiaalien hengittävyys ja kosteudensiirtokyky, sillä keho tuottaa juostessa paljon lämpöä. Kehon lämpötila tulisi pysyä mahdollisimman tasaisena, jotta energiaa kuluisi vain juoksemiseen. Juoksulenkille lähtiessä olo saa olla aavistuksen viileä. Hyvin istuvat ja vartalon myötäiset vaatteet vähentävät ilman vastusta sekä auttavat kehoa pysymään lämpimänä viileässä säässä juostessa. Juoksuvaatteiden heijastavat yksityiskohdat tuovat turvaa pimeässä lenkkeilyyn.

Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund
puh.(09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi
www.craftfinland.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Myynti:
Urheiluliikkeet

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajantuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2011 oli n. 40 milj € ja se työllistää 65 henkilöä.