Crocs Work Bistro sai ravintola-alan ammattilaisilta kultamitalin

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Crocs Work Bistro -kengät saivat kiitosta World Culinary Championships -kilpailussa, jossa ne palkittiin kultamitalilla ensiluokkaisesta laadusta ja mukavuudesta. Crocs Work Bistro -malliston valtti on erinomainen pito ravintolaolosuhteissa.

Crocs Work Bistro on ravintola-alan ammattilaisen luottojalkine
The American Masters of Taste palkitsi marraskuussa Crocsin Work Bistron kultamitalilla World Culinary Championships -kilpailussa Alankomaissa. Crocs oli ainoa tuomariston mainitsema jalkinemerkki. The American Masters of Taste on 7 500 ammattilaisesta koostuva ruokia ja juomia arvosteleva järjestö, joka valitsee maailmanmarkkinoiden parhaita ruoka- ja keittiötuotteita ammattilaisille.

Turvallisuus ja käyttömukavuus ovat rennon työskentelyn edellytykset
Crocs Work Bistro -malliston kenkä on joustava, kestävä ja ergonominen. Yksinkertainen puhtaanapito on olennaista olosuhteissa, joissa hygieenisyys on tärkeää mutta työskentely usein tahraavaa. Crocs Work Bistro -jalkine on helppo puhdistaa vedellä ja saippualla päivittäin.

Syväuurteinen Crocs Lock -pohja on tutkitusti liukumaton ASTM-standardin mukaan: pito kestää vetisellä, öljyisellä ja saippuaisella pinnalla. Jalkaholvituki ja sisäpohjan nystyrät takaavat seisomatyöntekijälle virkeät jalat. Crocs Work Bistro -kengän paksu kärkiosa ja umpinainen kantapää suojaavat ruokapalvelualalla työskentelevän jalkoja.  Saatavilla on viittä eri väriä sekä naisille että miehille. Lisäksi Mario Batalin nimikkomalli Crocs Bistro Mario Batali on saatavana oranssina.

Crocs Work Bistro -jalkine. Värit: black, chocolate, navy blue, red ja white. Crocs Bistro Mario Batali -jalkine. Väri: orange. Koot: W6-12 / M4–15 (36–50). Ovh 54,90 €.

Crocs Store Flamingo, Crocs Store Ideapark, Crocs Store Hansakortteli, crocs.fi-nettikauppa ja erikoismyymälät.

Crocs Nordic Oy, puh. (03) 3454 3400

Crocs Nordic Oy, toimitusjohtaja Kimmo Salmi
puh. (040) 768 9136, kimmo.salmi@crocs.com

www.crocs.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat

Amerikan Coloradosta vuonna 2002 alkunsa saaneet Crocs-jalkineet suunniteltiin alun perin veneilykäyttöön, mutta vuoteen 2003 mennessä oli syntynyt maailmanlaajuinen muoti-ilmiö nimeltä Crocs. Crocsit ovat valloittaneet katukuvan yli 125 maassa, ja niitä on jo yli 120 mallia yli 40 eri värissä. Vapaa-aikaan ja työkäyttöön sopivat aidot Crocs-jalkineet on valmistettu patentoidusta Croslite-materiaalista, joka on erittäin kevyttä, helposti puhdistettavaa ja jälkiä jättämätöntä. Suomeen Crocs-jalkineet saapuivat vuonna 2005. Crocseilla on Suomessa noin 450 jälleenmyyjää ja kolme konseptimyymälää.