Crocsin Treats for your Feet -malliston läpikuultavilla kengillä jalatkin herkuttelevat

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Crocsin Treats for your Feet -mallisto piristää kesäkatuja väriloistollaan ja keventää rannalle suuntaavat askelet. Läpikuultavat jalkineet ovat takuuvarmoja katseenkääntäjiä: värivalikoima koostuu kauden hohtavista trendiväreistä. Croslite-teknologian ansiosta Treats for your Feet on hauskaa tyylikkyyttä mukavuudesta tinkimättä.

Läpikuultavia katseenkääntäjiä
Hohtavat värit leikittelevät Crocsin Treats for your Feet -malliston läpikuultavissa jalkineissa, jotka jättävät varpaat iloisesti näkyville. Italialaista suunnittelua olevien Sexi Flip -sandaalien nilkkaremmi pitää kengät tukevasti jalassa. Malliston Adrina Strappy Sandal-, Sexi Flip- ja Adrina Flip -sandaaleissa askel suuntaa huolettomasti rannalle, uima-altaalle ja ostoksille. Matalien Adrina Flat -jalkineiden juju on erityinen rengasmainen muotoilu. Pehmeän, avokärkisen Carlie Flat -ballerinan värivaihtoehtoja on kahdeksan veden eri sävyistä fuksiaan, violettin ja mustaan. Carlie Flat Animal Wave -ballerinojen eläinkuosi tuo asukokonaisuuteen vauhtia. Pienten tyttöjen päivää piristävät Shirley Girls -jalkineet, joiden remmimäinen malli ja kengän sivuosan aukot huolehtivat jalkojen tuuletuksesta kesäkuumalla.

Croslite-teknologia ja herkullinen väriloisto yhdistyvät
Crocs Treats for your Feet -mallistossa hyväntuulinen kenkämuoti yhdistyy sulavasti Crocsin maineikkaaseen käyttömukavuuteen. Crocslite on ultrakevyt, jälkiä jättämätön ja luistamaton materiaali, joka muotoutuu jalan muotoihin ja on helppo puhdistaa. Croslite-materiaalin hierovat nystyrät sisäpohjissa tekevät jalkineista miellyttävän tuntuiset. Kevyitä kenkiä voi pakata matkallekin mukaan useita pareja.

Sexi Flip -jalkineet. Koot: W4−W11 (33,5−42,5), ovh 29,95 €; värit:  aqua/aqua, bronze/espresso, black/black, neon pink/neon pink, citrus/citrus ja grapefruit/pulse.
Adrina Strappy Sandal -jalkineet. Koot: W3−W11 (32,5−42,5), ovh 34,95 €; värit:  ultraviolet/berry, aqua/celery, black/black ja grapefruit/oyster.
Adrina Flip -jalkineet. Koot: W4−W11 (33,5−42,5), ovh 24,95 €; värit:  ultraviolet/berry, aqua/celery, black/black ja grapefruit/oyster.
Adrina Flat -jalkineet. Koot: W3−W11 (32,5−42,5), ovh 39,95 €; värit:  ultraviolet/berry, aqua/celery, black/black, espresso/bronze ja grapefruit/oyster.
Carlie Flat -jalkineet. Koot: W4−W11 (33,5−42,5), ovh 39,95 €; värit:  aqua/buttercup, khaki/espresso, black/black, dahlia/fuchsia, oyster/mango, fuchsia/ultraviolet, lavender/ultraviolet ja celery/aqua.
Carlie Flat Animal Wave -jalkineet. Koot: W3−W11 (32,5−42,5), ovh 39,95 €; värit:  bronze/bronze ja grapefruit/pink lemonade.
Shirley Girls -jalkineet. Koot: C9−C13 (26−31), ovh 34,95 €; värit:  aqua/lime, ultraviolet/aqua, pink lemonade/burst, hot pink/bubblegum ja cantaloupe/hot pink.

Crocs Store Flamingo, Crocs Store Ideapark, Crocs Store Hansakortteli ja crocs.fi-nettikauppa sekä hyvin varustetut tavaratalot ja kenkä-, urheilu- ja vapaa-ajanliikkeet

Crocs Nordic Oy, puh. (03) 3454 3400

Crocs Nordic Oy, toimitusjohtaja Kimmo Salmi, puh. (040) 768 913, kimmo.salmi@crocs.com
www.crocs.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
heini.hyvarinen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat

Crocs Inc. on maailman johtava naisten, miesten ja lasten innovatiivisten ja huolettomien jalkineiden valmistaja, jolla on jo yli 250 jalkinemallia jokaiseen tilanteeseen ja vuodenaikaan. Kaikkien Crocs -jalkineiden erikoisuus on Crocslite -materiaali, jonka ansiosta kengät ovat pehmeitä, jälkiä jättämättömiä ja hajuja torjuvia. Crocs - tuotteita myydään 90 maassa. Joka päivä miljoonat Crocs -jalkineiden ystävät ympäri maailman nauttivat jalkineiden poikkeuksellisesta muotoilusta, käytännöllisyydestä, monipuolisuudesta ja hyväntuulisuudesta työssä, koulussa ja vapaa-ajalla. Crocseilla on Suomessa noin 450 jälleenmyyjää ja kolme konseptimyymälää.