CROCSIT JALKAAN JO ENNEN ENSIMMÄISIÄ ASKELEITA

Yksivuotiaille taaperoille sopivassa uudessa Crocs Littles -mallistossa kuusi herkullista väriä

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Huiman suosion saavuttaneet Crocs Classic -jalkinemallit ovat nyt kutistuneet myös yksivuotiaille taaperoille sopiviksi Crocs Littles -jalkineiksi. Uuden Crocs Littles -malliston minipistokkaat on tarkoitettu suojaamaan noin yksivuotiaiden taaperoiden jalkoja. Kevyestä Croslitemateriaalista valmistetut jalkineet sopivat helppokäyttöisyytensä ansiosta hyvin lapsiperheen arkeen. Lahjapakkauksessa myytävistä jalkineista on saatavilla kuusi valloittavaa värivaihtoehtoa.

Taaperoillekin ikiomat Crocsit
Uuden Crocs Littles -malliston muotoilu mukailee huippusuosittujen Crocs Classic -pistokkaiden ulkoasua. Crocs Littles -jalkineet on suunniteltu noin yksivuotiaille lapsille. Jalkineita on saatavina kokoa 2−3, joka vastaa kokoa 19−20.

Crocs Littles -jalkineista löytyy pienille prinsessoille ja prinsseille värivalikoimaa vaaleanpunaisesta ja fuksiasta merensiniseen ja limenvihreään.

Crocs Littles -jalkineet on helppo pukea ja riisua vauvaikäiseltä. Kärjen tuuletusaukkojen ansiosta jalkojen olotila pysyy miellyttävänä ja kuivana. Crocs Littles -kenkien muotoiltu Croslite-materiaali takaa maksimaalisen pehmeyden ja keveyden.

Huolettomat jalkineet mukaan matkalle
Crocs Littles -jalkineet ovat helppo valinta myös matkalle, sillä ne ovat kevyet pakata ja kantaa mukana, eikä niiden likaantumista tarvitse pelätä. Puhdistaminen onnistuu kostealla pyyhkeellä pyyhkien. Crocs Littles -jalkineiden lahjapaketissa on mukana auton ikkunaan kiinnitettävä “Baby on board” -huomiotarra.

___________________________

Patentoitu Croslite
materiaali
• ultrakevyt
• luistamaton ja jälkiä jättämätön
• muotoutuu jalan muotojen mukaiseksi
• estää hajun muodostumista
• vastustuskykyinen bakteereja ja jalkasientä vastaan
___________________________

Crocs Littles -jalkineet, värit: bubblegum, fuchsia, sky blue, sea blue, lime, yellow, koko 19−20, ovh 19,95 €

Crocs Store Flamingo, Crocs Store Ideapark, Crocs Store Hansakortteli ja crocs.fi-nettikauppa sekä hyvin varustetut tavaratalot ja kenkä-, urheilu- ja vapaa-ajanliikkeet

Crocs Nordic Oy, puh. (03) 3454 3400

Crocs Nordic Oy, toimitusjohtaja Kimmo Salmi, puh. (040) 768 9136, kimmo.salmi@crocs.com
www.crocs.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat

Amerikan Coloradosta vuonna 2002 alkunsa saaneet Crocs-jalkineet suunniteltiin alun perin veneilykäyttöön, mutta vuoteen 2003 mennessä oli syntynyt maailmanlaajuinen muoti-ilmiö nimeltä Crocs. Crocsit ovat valloittaneet katukuvan yli 125 maassa, ja niitä on jo yli 120 mallia yli 40 eri värissä. Vapaa-aikaan ja työkäyttöön sopivat aidot Crocs-jalkineet on valmistettu patentoidusta Croslite-materiaalista, joka on erittäin kevyttä ja antibakteerista sekä luistamatonta ja jälkiä jättämätöntä. Suomeen Crocs-jalkineet saapuivat vuonna 2005. Crocseilla on Suomessa noin 450 jälleenmyyjää sekä kolme konseptimyymälää.