David Collectionin graafinen ja värikäs syksy 2013 -mallisto tuo asennetta kuntoiluun

Kotimainen treenivaatemerkki David Collection tuo syksyn jumppa- ja kuntoilukauteen inspiroivan malliston, jossa värit hehkuvat ja asennetta riittää. David on panostanut uutuusmallistossaan graafisuuteen ja voimakkaisiin väreihin: pinkki, turkoosi, sähkönsininen, koralli ja limenvihreä kannustavat salille ilmojen viiletessä. Merkiltä on saatavana myös runsaammille naisille suunniteltu David Plus -sarja. Vapaa-aikaan sopiva The City -sarja puolestaan tarjoaa ihanan pehmeät puuvilla-asut kaupungille. David Collectionin mallistot sisältävät myös asusteita ja laukkuja.

Linkit kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa.

Näyttävät printit, shokkivärit ja modernit kuosit motivoivat liikkumaan

Davidin syksyn 2013 mallisto ei kainostele vaan pursuaa energistä asennetta. Väreinä hehkuvat shokkivärit pinkki, turkoosi, sähkönsinien, koralli ja limenvihreä. Mallistoon kuuluu toppeja, t-paitoja, täyspitkiä ja capripituisia treenihousuja sekä malliston teemoja mukailevia asusteita. Väljemmin mitoitetussa David Plus -sarjassa kokotaulukko jatkuu 40:stä 54:ään.

– Otimme syysmallistossa erityisesti huomioon erilaiset vartalotyypit. On tärkeää, että kuntoillessa on itsevarma ja hyvä olla. Ergonomisemmat leikkaukset, pidemmät helmat topeissa sekä laskeutuva polyester materiaalina tuovat mukavuutta treeniin. Plus-sarjassa on lisäksi keskivartaloa tukevia vyötärörakenteita. Koko mallistoa leimaavat myös pirteä väripaletti, voimakkaat logokuosit ja graafiset linjat, Davidin suunnittelija Anna Rinta-Jyllilä kertoo.

”Sinkkuelämää” -henkistä, rentoa vapaa-ajan pukeutumista

David Collectionin The City on vapaa-ajan pukeutumiseen suunniteltu mallisto. Ihoa hellivästä Cotton Super Soft -puuvillasta valmistetut hupparit, verryttelyhousut ja paidat ovat saaneet inspiraationsa amerikkalaisen Sinkkuelämää-sarjan rennosta ja hyväntuulisesta tyylistä. Metallinhohtoiset printit tuovat pehmeään, harjattuun puuvillaan kaupunkikelpoisen lookin.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
www.davidcollection.net/press/ -> käyttäjätunnus: davidcoll, salasana: action

D-Collection Finland Oy, puh. 010 229 0780

Myynti:
Urheiluliikkeet kautta maan, tarkemmat tiedot: www.davidcollection.fi

David Collection on suomalainen yritys, joka on perustettu vuonna 1995. David Collectionin mallistot sisältävät urheilu- ja vapaa-ajantuotteita naisille ja miehille. Mallistot suunnitellaan Suomessa.