David Collectionin uudet David Kinetics -urheiluasut tukevat lihaksia treenin aikana

Kotimainen treenivaatemerkki David Collection tuo syksyllä 2014 markkinoille napakasti istuvat David Kinetics -urheiluasut, jotka tukevat lihaksia ja pitävät ihon kuivana kovassakin treenissä. Hyvien kosteudensiirto-ominaisuuksiensa vuoksi Davidin laadukkaat tuotteet soveltuvat lukuisiin eri liikuntalajeihin, jotka nostavat hien pintaan. Davidin värikkäät uutuustuotteet ovat nyt lainattavissa kuvauksiin Soprano Promoden showroomista.

David Kinetics – napakkaa tukea lihaksille

– Syysmallistomme ehdoton ykkösuutuus on David Kinetics -sarja, jonka asut ovat joustavia mutta tiukkoja, sillä ne on suunniteltu tukemaan lihaksia treenin aikana. Asut on valmistettu neljään suuntaan joustavasta materiaalista, jossa on kevytkompressio-ominaisuus. Siksi Kinetics-sarjan asut antavat vapautta liikkumiseen ja ryhdikkyyttä olemukseen, kertoo Davidin suunnittelija Anna Rinta-Jyllilä.

Naisten David Kinetics -sarjaan kuuluu toppi, t-paita ja paita sekä pitkät ja lyhyet Kinetics tights -housut, joiden värivaihtoehdot ovat meleerattu pinkki, musta ja meleerattu harmaa. Miesten David Kinetics -sarjassa on saatavana mustana ja harmaana t-paita, paita sekä pitkät treenihousut. Tiukasti tyköistuvissa asuissa on yksityiskohtina hienovaraisia hopeaprinttejä sekä logopainatus. Miellyttävän litteät flatlock-saumat eivät hierrä liikkuessa, ja materiaalien tehokas kosteudensiirto pitää ihon kuivana liikuntasuorituksen aikana.

Kirkkaita värejä ja tyyliteltyä camouflage-kuosia
David Collectionin mallistoon kuuluu toppeja, t-paitoja, paitoja, täyspitkiä ja capripituisia treenihousuja, huppareita, verryttelyhousuja sekä malliston teemoja mukailevia asusteita ja laukkuja. Saatavana on sekä vartalonmyötäisiä että väljemmin istuvia malleja naisille ja miehille. Syksyn 2014 malliston päävärit ovat pinkki, koralli, turkoosi, musta ja meleerattu harmaa. Yksiväristen tuotteiden rinnalla nähdään camouflage-henkistä musta-valko-harmaata Metro-kuosia.

Naisten ja miesten mallistojen lisäksi David valmistaa myös muodokkaille naisille suunniteltua, väljemmin mitoitettua David Plus -sarjaa, jonka kokotaulukko ulottuu 40:stä 52:een.

Kuvien tuotteet:
David Kinetics long sleeve
-naisten paita, värit: meleerattu pinkki, musta ja meleerattu harmaa, koot: XS–XL, SH. 55 €

David Metro Tank -naisten toppi, musta-valko-harmaa Metro-kuosi, koot: XS–XL, SH. 39 €

David Division Hood -naisten huppari, värit: turkoosi, meleerattu harmaa, pinkki ja musta,

koot: XS–XL, SH. 79 €

Lisätiedot:
D-Collection Finland Oy, www.davidcollection.fi
Hanna Rajala-Myllylä, hanna.rajala-myllyla@d-collection.com

PR- ja viestintätoimisto Soprano Promode, puh. (09) 170 070
Anu Valli, anu.valli@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi / tuotelainaukset

Kuvapankki:
http://www.davidcollection.net/press/ -> käyttäjätunnus: davidcoll, salasana: action

D-Collection Finland Oy, puh. 010 229 0780

Myynti:
Urheiluliikkeet kautta maan, tarkemmat tiedot: www.davidcollection.fi

David Collection on suomalainen yritys, joka on perustettu vuonna 1995. David Collectionin mallistot sisältävät urheilu- ja vapaa-ajantuotteita naisille ja miehille. Mallistot suunnitellaan Suomessa.