ELIVOLTA OMENANRAIKKAITA UUTUUKSIA: SUIHKUSAIPPUA, SHAMPOO JA HOITOSUIHKE

Hypotuoksuiset uutuustuotteet sopivat myös herkkäihoisille ja monille hajusteallergikoille

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kotimaisesta Elivo-tuoteperheestä poimitaan elokuussa omenanraikkaita uutuustuotteita. Tuoteperhe täydentyy miedon omenaiselta tuoksuvilla, hypotuoksuisilla Elivo Suihkusaippualla, Elivo Shampoolla ja Elivo Hoitosuihkeella – sopivasti sadonkorjuun aikaan. Elivo Suihkusaippua ja Elivo Shampoo sisältävät rauhoittavaa aloe veraa ja kosteuttavaa helokkiöljyä. Elivo Hoitosuihkeen hiuksia korjaava vaikutus puolestaan perustuu dekspantenolin, keratiinin ja kollageenin tehoon. Käytännöllinen hoitosuihke sisältää lisäksi muun muassa kosteuttavaa ja hiusten elinvoimaisuutta lisäävää aloe veraa.

Herkälle iholle kehitetty, uusi Elivo Suihkusaippua tekee suihkuhetkestä miellyttävän, omenantuoksuisen kokemuksen. Muun muassa aloe veraa ja helokkiöljyä sisältävä Elivo Suihkusaippua puhdistaa, hoitaa ja virkistää ihoa hellävaraisesti.

Uusi Elivo Shampoo pesee hiukset omenaisen raikkaiksi hiuspohjaa kuivattamatta. Hiusten kosteustasapainosta huolehtivat muun muassa shampoon sisältämät aloe vera ja helokkiöljy.

Hiuksiin jätettävä, uusi Elivo Hoitosuihke on kiireisen aamun pelastus. Omenantuoksuinen hoitosuihke korjaa hiuksiin syntyneitä vaurioita sisältämiensä tehokkaiden, hoitavien ainesosien ansiosta. Hoitosuihke sisältää muun muassa dekspantenolia, keratiinia, kollageenia ja aloe veraa.

Elivo-tuoteperheen omenaisten uutuustuotteiden hypotuoksu sopii myös monille hajusteallergikolle, koska tuotteesta on karsittu pois hajusteiden 26 allergisoivinta ainetta. Elivo-ihonhoitotuotteet on kehitetty erityisesti suomalaisen kuluttajan vaativalle, herkälle iholle, jonka on täytynyt tottua ilmaston aiheuttamiin lämpötilojen muutoksiin.

Hypotuoksut
eivät sisällä 26 hajusteraaka-ainekemikaalia, jotka ovat EU:n kosmetiikan lainsäädännössä määritelty eniten allergiaa aiheuttaviksi(1)
ovat tavanomaisia tuoksuja turvallisempia vaihtoehtoja herkkäihoisille ja monille hajusteallergikoille − hajusteet kosmetiikan suurin allergioiden aiheuttaja

(1)
Kosmetiikkadirektiivin 7. muutos, no 2003/15/EC

Elivo Suihkusaippua /omena, hypotuoksu, 250 ml, hinta noin 7­­−8 €
Elivo Shampoo /omena, hypotuoksu, 250 ml, hinta noin 7­­−8 €
Elivo Hoitosuihke hiuksille /omena, hypotuoksu, 150 ml, hinta noin 8−9 €

Tamro Apteekkiryhmä, www.tamro.fi ja www.elivo.fi
Tuoteryhmäpäällikkö Tarja Erholtz, puh. 020 445 4617, gsm 040 759 4884, tarja.erholtz@tamro.com

Apteekit

Tamro Suomi, puh. 020 445 11

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi / tuotenäytteet

Tamro Suomi on Suomen johtava lääkkeiden ja terveyttä ja hyvinvointia edistävien tuotteiden jakelija, joka myös myy ja markkinoi apteekkien ja luontaistuotekauppojen valikoimiin kuuluvia laadukkaita tuotteita. Tamro Suomen liikevaihto on noin miljardi euroa ja henkilöstömäärä noin 340. Tamro Suomi on osa kansainvälistä Tamro-konsernia. Lisätietoja osoitteesta www.tamro.fi.