ENEMMÄN IRTI ASKELEISTA KIINTEYTTÄVILLÄ CROCS TONE -JALKINEILLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Crocs tuo kevään ja kesän katumuotiin kiinteyttävän uutuuden: naisten innovatiiviset Crocs Tone -jalkineet. Jalkineiden pohjan pallomaisen, mutta huomaamattoman rakenteen ansiosta jalkojen lihakset työskentelevät kävellessä normaalia tehokkaammin – tyylistä ja mukavuudesta tinkimättä.

Lisätehoa kävelyyn
Crocsin uudet Crocs Tone -jalkineet tuovat lisätehoa arjen ja vapaa-ajan liikkumiseen aktivoimalla jalkojen lihaksia kävelemisen aikana. Jalkineiden teho perustuu pohjan kolmikerroksiseen rakenteeseen, joka on suunniteltu mahdollisimman huomaamattomaksi.

Jalkoja kiinteyttävien Crocs Tone -jalkineiden pohjaa on korotettu kantapään ja päkiän kohdilta pallomaiseksi, mikä aiheuttaa liikkuessa vaihtelua kävelyrytmiin. Tämä taas aktivoi jalkojen lihaksia työskentelemään normaalia enemmän tasapainon säilyttämiseksi. Pohjaa ympäröivä tasapainottava rengas aikaansaa jalan liikeratoihin pieniä muutoksia tukemalla samalla jalkaa. Croslite-materiaalista valmistettu sisäpohja tukee jalkaa lieventäen lihasten väsymistä.

Värikkäitä askeleita katukuvaan
Crocs Tone -malliston värimaailmasta löytyy sekä kesäisen iloisia että hillittyjä värejä. Myös mustissa, harmaissa ja valkoisissa jalkineissa on värikkäitä yksityiskohtia.

Malliston jalkineiden lesti on kapeampi kuin esimerkiksi Crocs Classic -pistokkaissa, minkä vuoksi ne ovat tyylikäs valinta monenlaisiin tilanteisiin. Mallistoon kuuluvat Skylar Clog-, Skylar Flat-, Skylar Sandal- ja Skylar Flip -jalkineet väreissä black/neon pink, watermelon/oyster, espresso/electric blue, oyster/citrus, light grey/rose.

Patentoitu Croslitemateriaali
ultrakevyt
luistamaton ja jälkiä jättämätön
muotoutuu jalan muotojen mukaiseksi
estää hajun muodostumista
- vastustuskykyinen bakteereja ja jalkasientä vastaan

Skylar Clog -jalkineet, koot: W6−W10 (36−41,5), ovh 54,95 €
Skylar Flat -jalkineet, koot: W6−W10 (36−41,5), ovh 54,95 €
Skylar Sandal -jalkineet, koot: W6−W10 (36−41,5), ovh 44,95 €
Skylar Flip -jalkineet, koot: W6−W10 (36−41,5), ovh 44,95 €

Crocs Store Flamingo, Crocs Store Ideapark, Crocs Store Hansakortteli ja crocs.fi-nettikauppa sekä hyvin varustetut tavaratalot ja kenkä-, urheilu- ja vapaa-ajanliikkeet

Crocs Nordic Oy, puh. (03) 3454 3400

Crocs Nordic Oy, toimitusjohtaja Kimmo Salmi, puh. (040) 768 913, kimmo.salmi@crocs.com
www.crocs.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
ulla-maija.tamminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat

Amerikan Coloradosta vuonna 2002 alkunsa saaneet Crocs-jalkineet suunniteltiin alun perin veneilykäyttöön, mutta vuoteen 2003 mennessä oli syntynyt maailmanlaajuinen muoti-ilmiö nimeltä Crocs. Crocsit ovat valloittaneet katukuvan yli 125 maassa, ja niitä on jo yli 120 mallia yli 40 eri värissä. Vapaa-aikaan ja työkäyttöön sopivat aidot Crocs-jalkineet on valmistettu patentoidusta Croslite-materiaalista, joka on erittäin kevyttä ja antibakteerista sekä luistamatonta ja jälkiä jättämätöntä. Suomeen Crocs-jalkineet saapuivat vuonna 2005. Crocseilla on Suomessa noin 450 jälleenmyyjää sekä kolme konseptimyymälää.