Energetix Bingeniltä ystävänpäivälahjaksi magneettisydämen sykettä

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Saksalaisen Energetix Bingenin laadukkaat magneettiterapiakorut sopivat ystävänpäivälahjaksi
niin sydämen valitulle kuin parhaalle ystävällekin. Korujen hyvinvointia edistävä vaikutus perustuu kehoa tasapainottavaan magnetismiin. Energetix Bingenin hittituote Magneettisydämen valitsevat asiakkaat tekevät samalla hyvän teon: jokaisen ostetun Magneettisydämen myyntihinnasta lahjoitetaan osa Etelä-Afrikan hiv-orpoja auttavaan hyväntekeväisyyteen.

Säihkettä ja hyvinvointia samassa paketissa
Energetix Bingenin koruissa yhdistyvät luovasti trendikäs korumuotoilu ja ikivanha, turvalliseksi todettu magneettiterapia. Korujen neodyymi-kestomagneetit voivat kehon magnetismia lisäämällä edistää verenkiertoa ja kiihdyttää siten aineenvaihduntaa sekä lisätä hapen määrää soluissa. Säännöllisessä käytössä kehon energiataso voi kohentua, aineenvaihdunta kiihtyä sekä erilaiset kivut lievittyä. Kehon toimintoja tasapainottavien Energetix Bingenin korujen on havaittu myös auttavan keskittymiseen.

Energetix Bingenin mallisto sisältää laajan valikoiman ystävänpäivälahjaksi sopivia koruja. Sydänkuvio toistuu useissa riipuksissa ja korvakoruissa, jotka säihkyvät kullan ja hopean väreissä. Monipuolisesta mallistosta löytyy elegantteja magneettikoruja naisille, maskuliinisen energisiä korumalleja miehille ja iloisen värikkäitä vaihtoehtoja lapsille. Korkealaatuiset tuotteet on päällystetty kullalla tai rodiumilla, joka on hopean kaltainen mutta tummumaton metalli. Korut eivät sisällä lainkaan nikkeliä.

Magneettisydämen myyntihinnasta osa hyväntekeväisyyteen
Sykähdyttävä lahja läheiselle on Magneettisydän, joka on jo vuosia ollut Energetix Bingenin myydyin tuote. Sen voi kiinnittää vaatteeseen mihin tahansa vartalon osaan lievittämään kipua sekä parantamaan verenkiertoa. Magneettisydän koostuu kahdesta kappaleesta: magneettipuoli asetetaan ihoa vasten ja vastakappale vaatteen ulkopuolelle. Jokaisen ostetun Magneettisydämen hinnasta lahjoitetaan yksi euro Etelä-Afrikan hiv-orpoja auttavalle Hugo Tempelman -säätiölle. Energetix Bingen tuplaa lahjoituksen antamalla lisäksi yhden euron jokaista ostettua tuotetta kohden. Vuonna 2010 yritys lahjoitti säätiölle yli 150 000 euroa.

MagnetPebble-kämmenkivi tehostaa rentouttavaa hierontaa
Hyvä lahjaidea on myös Energetix Bingenin MagnetPebble-kämmenkivi, jota voidaan käyttää hieronnassa rentouttavan vaikutuksen tehostamiseen. Kiillotetusta teräksestä valmistettu kämmenkivi mukautuu nopeasti kehon lämpöön ja tuntuu iholla miellyttävän sileältä. Toiselta puoleltaan kaarevan ja toiselta litteän MagnetPebble-kämmenkiven sisällä on voimakkaita magneetteja, joiden rentouttavasta vaikutuksesta voi nauttia myös vain pitämällä MagnetPebble-kiveä kämmenellä. Tuotetta voi lisäksi käyttää eläinystävien hoitoon ja hierontaan, sillä eläimetkin hyötyvät luonnonmukaisesta magnetismista.

Hintatiedot:
Hopean väriset ketjut, ovh. 30–42 €
Kullan väriset ketjut, ovh. 59–139 €
Sydämen muotoiset riipukset, ovh. 19–45 € ja risti-riipus, ovh. 59 €
Sydänkorvakorut, ovh. 25–33 €
Magneettisydän, ovh. 39 €
MagnetPebble -kämmenkivi, ovh. 49 €

Hyvin varustetut pientavaraliikkeet kuten koru‐, kello‐, lahjatavara‐ ja vaateliikkeet sekä kauneushoitolat ja kampaamot. Lisäksi yksityiset jälleenmyyjät ja terapeutit kautta maan.

ENERGETIX Bingen
, puh. 010 346 6980, info@energetix.tv

www.energetix.tv
Meridiaani T:mi
, Marianne Kostamo, puh. 040 700 0837

marianne.kostamo@meridiaani.fi

PR‐ ja viestintätoimisto Promode Oy
, puh. (09) 170 070

outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
jarna.tikkanen@promode.fi / kuvauslainat ja tuotetestaukset

Vuonna 2002 perustettu ENERGETIX GmbH & Co KG Bingen on monitaso‐markkinointialalla maailman johtava magneettikorutuottaja. ENERGETIX Bingenin magneettikoruja käyttää maailmanlaajuisesti tilastojen mukaan noin kymmenen miljoonaa ihmistä. Vuosittainen myynti on noin 75 miljoonaa euroa. Myynti tapahtuu jälleenmyyjien kautta liikkeissä, kodeissa, harrastuksien parissa, messuilla ja myyntitapahtumissa. ENERGETIX Bingen toimii yli 23 000 jälleenmyyjänsä kautta jo 30 maassa. Jälleenmyyjiä on kaikissa EU‐maissa, Itä‐Euroopassa, Yhdysvalloissa ja Costa Ricassa. Yritys kouluttaa jälleenmyyjistään ammattilaisia, jotka haluavat koota omia ryhmiä tai ainoastaan markkinoida tuotteita. ENERGETIX Bingen vastaa lukuisten eri maiden suoramyyntiliittojen eettisiä kriteerejä. Yrityksen toimitusjohtaja ja pääosakas on saksalainen Roland Förster.