FINNWEARIN LEPPIS- JA KOIRA-T-PAIDAT ANTAVAT HYVÄÄ MIELTÄ PIKKU POTILAILLE

Jokaisesta t-paidasta lahjoitetaan 50 senttiä Lastenklinikoiden Kummit ry:lle

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa)

Kotimainen Finnwear on tuonut markkinoille kaksi lasten t-paitaa, joita koristavat Lapsimessuilla käydyn suunnittelijakilpailun voittajatyöt: Leppis ja Koira. Hengittävästä puuvillasta ja kestävästä modaalista valmistetut t-paidat ovat toimivat hyvän mielen tuojina. Jokaisesta ostetusta t-paidasta lahjoitetaan 50 senttiä Lastenklinikoiden Kummit ry:lle, joka suuntaa varat lapsipotilaiden viihtyvyyden parantamiseen.

Käytännöllisiä koko perheen vaatteita valmistavan Finnwearin hurmaavat Leppis- ja Koira-t-paidat suunniteltiin viime vuoden Lapsimessuilla, jossa Finnwear järjesti lapsille ”Suunnittele oma t-paita” -kilpailun. Voittajatöiden takana ovat Melisa Nyman Vantaalta ja Siiri Arponen Helsingistä. Pirteää ja mainiota Leppis-kuvaa on saatavana taivaansinisellä tai luonnonvalkoisella pohjalla. Luovasti ja humoristisesti piirretystä Koira-t-paidasta on saatavana vaaleanpunainen ja meleeratun harmaa malli. T-paidoista on saatavana koot 92–128. Finnwear tukee t-paitojen tuotolla lapsipotilaita lahjoittamalla 50 senttiä jokaisesta paidasta Lastenklinikoiden Kummit ry:lle.

– Finnwearin t-paidoista kerätyillä varoilla lastenklinikoille voidaan hankkia erilaisia virikkeitä pienille potilaille. Monet lapsista joutuvat viettämään lastenklinikoilla pitkiä aikoja, jopa vuosia. Pelit, kirjat ja televisiot parantavat potilaiden viihtyvyyttä. Myös odotustiloja ja potilashuoneita sisustetaan viihtyisämmiksi. Lastenklinikoiden Kummit ry pyrkii kaikin mahdollisin keinoin helpottamaan lastenklinikoiden potilaiden oloa sairaalassa, kertoo Lastenklinikoiden Kummit ry:n projektipäällikkö Talla Koskinen.

Leppis- ja Koira-t-paidat ovat myynnissä Lapsimessuilla 27.–29.4.2012 Finnwearin osastolla 6k151 sekä Nanson myymälöissä viikolta 15 alkaen.

Nanso Group Oy, Brand Manager Pirjo Autio, puh. 040 703 4518, pirjo.autio@nansogroup.com, www.finnwear.fi

PR‐ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Kuvapankki:
www.nansogroup.com ‐> kuvapankki ‐> käyttäjätunnus: ngpress_fi, salasana: ngpress_fi

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800

Myynti:

Nanso Group oy on suomalainen ja vastuullinen perheyritys jo neljännessä polvessa. Yritys täytti 90 vuotta vuonna 2011. Vuosikymmenten kuluessa Nanso Group on kasvanut Suomen toiseksi suurimmaksi vaateteollisuusyritykseksi. Nanso Groupin hallussa ovat luotettavat suomalaiset pukeutumisen brändit: Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn, Amar ja KS. Yritys työllistää noin 640 henkilöä. Nanso Groupin pääkonttori sijaitsee Nokialla ja sen tuotantolaitokset ovat Nokialla, Torniossa ja Tallinnassa. Yrityksen moderni logistiikkakeskus sijaitsee Hämeenlinnassa.