FORBON UUDISTUNEILLA NOVILON-ASUINTILAMATOILLA UUTTA ILMETTÄ KOTIIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Forbon Novilon-asuintilamatoilla kodin ilmettä voi muuttaa helposti ja edullisesti. Ääntä vaimentava vaahtomuovipohja tekee Novilon-muovilattiasta miellyttävän pehmeän ja lämpimän tuntuisen. Uudistuneessa Novilonissa on kolme kuoseiltaan erityylistä mallistoa: klassinen Scandinavia, 1950-hengestä ammentava Piso ja moderni Fusion.  Malliston uudet kuosit ovat myynnissä tammikuusta 2011 lähtien.

Novilon-lattia on helppohoitoinen ja lämmin jalalle
Forbon Novilon on edullinen valinta tyyli- ja hintatietoiselle remontoijalle. Novilon-asuintilamatoissa on ääntä vaimentava vaahtomuovipohja, joka tekee lattiasta miellyttävän lämpimän ja pehmeän tuntuisen. Yksi Novilonin suurista eduista on se, että lattiapinta ei milloinkaan tunnu yhtä kylmältä kuin puu- tai kivilattia.

– Kaikissa Novilon-asuintilamatoissa on ainutlaatuinen syväpainatuspinta, jonka hienovaraisen kohokuvioinnin voi sekä nähdä että tuntea koskettamalla. Novilon-mattojen pinta on käsitelty Diamond Seal -polyuretaanipinnoitteella, joka suojaa lattiaa likaantumiselta ja helpottaa näin siivousta. Naarmuilta ja painaumilta suojaavan pinnoitteen ansiosta lattia myös säilyy siistinä ja mattapintaisena, kertoo
Forbon Suomen maajohtaja Jyrki Ahonen .

Novilon soveltuu kaikkiin kodin kuiviin tiloihin, kuten olohuoneisiin, makuu- ja lastenhuoneisiin sekä keittiöön ja eteiseen. Helppohoitoiset Novilon-lattiat kestävät vettä, ja ne voidaan puhdistaa märällä.

Kuoseissa 1950-luvun retrotyyliä ja luontoaiheita
Klassisessa Novilon Scandinavia -mallistossa on 36 erilaista kuosia, joiden aiheissa toistuvat
luonnolliset puu- ja kivipinnat, metallit sekä klassiset ruutu- ja kukkakuviot. Yhteensä 11 kuosia sisältävässä Novilon Piso -mallistossa on vaihtoehtoina muun muassa useita erivärisiä, 1950-luvun retrohenkisiä shakkiruutukuoseja. Modernin Novilon Fusion -malliston 15 erilaista kuosia jäljittelevät puolestaan betonia, krokotiilinnahkaa, puuta, liuskekiveä, kiveä ja kevyesti hohtavapintaista metallia. Kaikkien Novilon-mallistojen värimaailmoissa korostuvat erityisesti luonnonmukaiset sävyt, mutta joukosta löytyy myös muutama värikkäämpi kuosi.

Novilonin asennus onnistuu kotikonstein
Novilon-asuintilamatto on helppo asentaa itse. Kaikkia Novilon-mattoja on saatavana 2 ja 4 metrin levyisenä, joten matto voidaan asentaa useimpiin huoneisiin ilman saumoja. Novilon Scandinavia- ja Piso-mattoja on saatavana myös 3 metrin levyisinä. Novilon-matto voidaan asentaa irrallisena, ilman liimausta jopa 20 m2 tiloihin. Siksi se voidaan myöhemmin irrottaa kätevästi rullaamalla. Kovaa kulutusta kestävillä Novilon-asuintilamatoilla on 15 vuoden takuu.

Hintatiedot:
noin 15–20 € / m2

Forbo Flooring Ab Finland, Marketing Coordinator Sanna Piirainen
puh. (09) 8623 0340 / 0400 950 979, sanna.piirainen@forbo.com
www.forbo-flooring.fi

Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heini Kantala, heini.kantala@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Forbo Flooring Ab Finland, puh. (09) 8623 0300

K-Raudat kautta maan

Forbo Flooring Systems on osa maailmanlaajuista Forbo-konsernia, joka kuuluu johtaviin lattianpäällyste-, kiinnitys- ja kuljetinjärjestelmävalmistajiin. Suomessa Forbo tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lattianpäällysteitä julkiseen ja yksityiseen käyttöön. Laadukkaissa linoleumi-, muovi- ja tekstiililattioissa yhdistyvät toimivuus, väri ja suunnittelu. Forbolta saa kaikkiin ympäristöihin sopivat ja kestävät lattianpäällysteet.

Yrityksestä

Vuosi 2014 oli Riannossa muutosten vuosi. Ostimme kaksi vahvaa viestintä­toimistoa: Promoden ja Soprano Communicationsin. Tästä vuodesta eteenpäin olemme kaikki yhtä Riannoa.