Fossilin uutuuskellot ja -korut kevään juhliin

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Fossilin Stella-malliston kellot kiehtovat naisellisia naisia, jotka eivät ujostele käyttää värikkäitäkään asusteita. Kevään uutuusmallistossa näkyy miesten kelloista lainattu muotokieli – kellotaulut ovat suuria ja selkeitä ja rannekkeet painavaa terästä tai nahkaa. Kellomallisto on silti hyvin naisellinen ja elegantti, sillä pastellisävyt ja hento metallinhohde tuovat niihin pehmeän ilmeen. Äitienpäivä- tai valmistujaislahjaksikin sopivat Fossilin uutuuskorut on koristeltu raikkain turkoosikivin.

Fossilin kevään uutuuskellot on sävytetty vuodenaikaan sopivin värein vaaleanlilalla, vaaleanharmaalla ja herkällä vaaleanpunaisella. Kevyt metallinhohto ja pastellisävyt tuovat muuten maskuliinisesti muotoiltuihin ajannäyttäjiin naisellisen ilmeen. Mallisto täydentyy vintagehenkisillä kelloilla, joiden teräksisiä kellotauluja ympäröi vaalean beige tai tummanruskea pehmeä nahkaranneke.

Fossilin korut ovat merkille uskolliseen tapaan rentoja, mutta silti klassisia. Koruissa käytetyt synteettinen turkoosikivi, savukvartsi ja teräs tuovat koruihin etnisen ja raikkaan ilmeen. Turkoosikivi näyttää upealta kesäisen päivettyneellä iholla, ja näyttävät korut myös piristävät tehokkaasti, jos arkityyli on muuten pelkistetyn yksinkertainen. Kevään uutuusmallistoon kuuluu lisäksi rentoja, lämminsävyisiä nahkarannekkeita. Kellojen kanssa hyvin yhdisteltäväksi sopivien rannekkeiden väriskaala ylettyy kauniin lämpimästä mahongin ruskeasta mustanruskeaan.

Oy Perkko, tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte
puh.