GYMi siirtyy syyskauteen Cirque du Soleil -tähden siivittämänä

Syyskauden avajaisiaan 16.8. klo 10–15 viettävä GYMi laajenemassa franchise-ketjuksi (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) GYMi Lasten ja Nuorten kuntoklubi viettää syyskauden avajaisiaan sunnuntaina 16.8. klo 10–15 Helsingin Kampissa, osoitteessa Malminkatu 20. Paikalla avajaisissa on Cirque du Soleil -sirkusseurueeseen kesällä valittu suomalainen huippuvoimistelija Olli Torkkel. Torkkelin CircusShown ohella ohjelmassa on GYMin toimitusjohtajan ja Pikku Kakkosen aamujumpan vetäjän, Christina Nurmen, GYMiAamujumppa sekä BreakdanceShow, TramppaShow, Parkour-rata ja GYMiYoga. Lisäksi Nurmi kertoo tilaisuudessa GYMin laajentumisesta ympäri Suomea levittäytyväksi franchise-ketjuksi sekä vastaa lasten ja nuorten liikuntaa sekä terveellisiä elintapoja koskeviin kysymyksiin. GYMin syyskauden avajaisiin on vapaa pääsy.

CIRQUE DU SOLEIL -TÄHTI AVAA GYMIN SYYSKAUDEN GYMin syyskauden avajaisten vierailevaksi tähdeksi on saatu suomalainen maajoukkuetason rengasvoimistelija, maailmankuuluun Cirque du Soleil -sirkusseurueeseen kesällä valittu Olli Torkkel. Torkkel on tehnyt maailmaa kiertävän huippusirkuksen kanssa kahden ja puolen vuoden sopimuksen. GYMillä Torkkelin CircusShow nähdään sunnuntaina 16.8. klo 10.30. TÄHTÄIMESSÄ KATTAVA FRANCHISE-KETJU Kesällä 2008 Helsingin Kamppiin perustettu GYMi on Suomen ensimmäinen lapsille ja nuorille suunnattu kuntoklubi. Nyt GYMin toimintaa on päätetty laajentaa Helsingin keskustasta myös muualle Suomeen, sillä kysyntää GYMin palveluille on ollut jopa odotettua enemmän. – Etsimme parhaillamme sopivia franchise-yrittäjiä ympäri Suomea. Tavoitteenamme on, että viiden vuoden päästä GYMi löytyisi kymmeneltä paikkakunnalta. Tulevaisuudessa myös ulkomaille laajentuminen voi olla mahdollista. Esimerkiksi Lontoosta olemme jo saaneet kyselyitä, GYMin toimitusjohtaja Christina Nurmi paljastaa. Lisää yrityksen tulevaisuuden suunnitelmista Nurmi kertoo GYMin syyskauden avajaistilaisuudessa. ________________________________________________________ GYMin syyskauden avajaiset sunnuntaina 16.8.2009 klo 10–15, Malminkatu 20, Helsinki 10.00 Aamujumppa 10.30 CircusShow (Olli Torkkel) 11.00 BreakdanceShow 13.00 TramppaShow 14.00 Parkour-rata 14.30 GYMiYoga Tervetuloa! ________________________________________________________