HEIROL KATTAA KESÄJUHLAPÖYDÄN JA HELPOTTAA TARJOILUA

HeiRol tarjoaa laajan valikoiman tuotteita kesän juhlien kattaukseen ja tarjoiluun. Kauniin pelkistetty muotoilu tekee astioista monikäyttöisiä ja helposti yhdisteltäviä. Ne soveltuvat juhlan ohella myös arkikäyttöön.

First-luuposliinisarjan uutuudet sopivat niin arki- kuin juhlakattaukseen
Raikkaat juomat tarjoillaan tänä kesänä HeiRolin First-sarjan reilunkokoisista juomakannuista. Juhlapöydän keskipisteenä toimii jalallinen kakkuvati. Kauniin pelkistettynä se sopii kattaukseen kuin kattaukseen. Herkuttelijan etanat valmistuvat etanapannuissa, joista ne voidaan myös tarjoilla. Pinottavat pannut vievät säilyttäessä vain vähän tilaa, ja niitä on saatavana sekä yhdellä että kahdella kahvalla.
Kannu: 1,25 l, noin 11,90 €; 2,25 l, noin 17,80 € Jalallinen kakkuvati: 30 cm, noin 26,90 € Etanapannu: yksi kahva, noin 7,99 €; kaksi kahvaa, noin 7,99 €.

Viva Scandinavian karahvista tarjoilet veden tyylillä

Suupuhalletusta lasista valmistetussa vesikarahvissa on näppärä kansi, joka avautuu ja sulkeutuu automaattisesti vettä kaadettaessa. Kansi pitää myös jääpalat siististi astian sisällä. Tyylikäs karahvi on riittävän kapea säilytettäväksi jääkaapin ovessa.
Viva Water Multi -karahvi: tilavuus 1 l, värit: musta, fuksia, lime, harmaa, noin 19,90 €.

Heirolin tarjottimet henkivät ajatonta muotoilua

HeiRolin tarjottimilla kannat tarjoiltavat helposti niin parvekkeelle kuin puutarhaan. Valkoiset puutarjottimet on viimeistelty mattapintaisella maalilla. Tarjottimien kahvoista saa tukevan otteen. Teräksiset tarjottimet sopivat osaksi kattausta, ja ne ovat kestäviä sekä helppo pitää puhtaana.
Valkoinen tarjotin kahvoilla: koko 45x34 cm, noin 34,90 €; koko 55x40 cm, noin 39,90 €. Teräksinen tarjotin: koko 30 cm, noin 9,90 €; koko 35 cm, noin 13,90 €.

Trudeaun mojito-sekoittimella valmistuvat kesäiset drinkit
Kesäjuhlien herkulliset mojito-juomat valmistuvat helposti Trudeaun raikkaan vihreällä mojito-sekoittimella. Mojito-resepti: Laita lasin pohjalle kolme oksaa mintunlehtiä, 2 tl sokeria ja 3 rkl limettimehua. Survo aineksia hetki sekoittimella, täytä lasi jääpaloilla ja lisää lopuksi 4 cl vaaleaa rommia ja 10 cl soodavettä.
Trudeau mojito-sekoitin: noin 13,90 €.

HeiRolin nestesäiliö on kätevä apu isommissakin juhlissa
HeiRolin nestesäiliö pitää juomat lämpimänä tai kylmänä tarpeen mukaan niin juhlissa kuin vaikkapa mökillä. Säiliön ulko- ja sisäpuoli on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Säiliön jalat on mahdollista taittaa kokoon.
HeiRol-nestesäiliö: 12 l, noin 59,90 €.

Lisätietoja: HeiRol Oy, www.heirol.fi Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800
Viestintä: Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070 Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset
Jälleenmyynti: Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä
Kuluttajatiedustelut: HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.