HEIROLIN DISNEY-LASTENASTIAT HUOKUTTELEVAT PERHEEN PIENIMMÄTKIN RUOKAPÖYTÄÄN

Nalle Puh -astiat saavat uuden, hellyttävän ilmeen (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) HeiRolin maahantuomat, iloisen värikkäät Disney-lastenastiat saavat ruokahetket maistumaan myös perheen pienimmille. Melamiinisissa ja muovisissa lastenastioissa seikkailevat muun muassa Nalle Puh kavereineen sekä Autot- ja Helinä-keiju-piirroselokuvista tutut hahmot. Lisäksi pikkuruokailijoiden – ja miksei aikuistenkin – eväät ja juomat kulkevat mukana Trudeaun iloisen värikkään Fuel-sarjan astioissa.

PUNAPAITAINEN NALLE PUHKUU PÄIVÄÄN ILOA HeiRol on tuonut Suomeen yksioikeudella melamiinisia Disney-astioita Trudeaun lisenssillä jo kymmenen vuoden ajan. Huippusuositut Disney-astiat ovat HeiRolin toiseksi tärkein tuoteryhmä. Aivan ensimmäisenä Suomeen tuotiin Disneyn Nalle Puh -aiheisia lastenastioita. Nyt Nalle Puh – My Friends Tigger & Pooh -sarja on saamassa uuden, hellyttävän ilmeen. Samalla sarjan nimeksi vaihdetaan Nalle Puh – Red Shirt. Sarja uudistuu vaiheittain vuoden 2010 aikana, ja ensimmäiset uudistuneet astiat näkyvät kaupoissa loppukeväällä. Nalle Puh – Red Shirt -sarjaan kuuluvat eväsrasia, lautanen, kulho, aterimet, muki, pillimuki, sporttipullo, nokkamuki, muovilasi ja pöytätabletti. Nalle Puh – ABC -astiat sen sijaan pysyvät ilmeeltään ennallaan. Pienokaisten ensimmäiseksi astiasarjaksi sopivaan ABC-sarjaan kuuluvat mm. kulho, lautanen, kannellinen kulho, aterimet, nokkamuki ja juomapullo. VEIKEITÄ VAIHTOEHTOJA VAUVASTA VAARIIN HeiRol tuo Suomeen myös Disneyn valloittavia Cars- ja Fairies-astiasarjoja, joihin kuuluvat eväsrasia, sporttipullo, lasi, kulho, lastenlautanen, muki ja aterimet. Lisäksi Cars-sarjaan kuuluvat pillimuki ja pöytätabletti. Pikkupilteille suunnatun Cars – ABC -astiasarjan lautanen, aterimet ja nokkamuki tuovat autoilun iloa jo aivan ensimmäisiin ruokahetkiin. Trudeaun iloisen värikkään Fuel-sarjan sporttipullot, eväsrasiat ja matkamuki puolestaan sopivat silmänruoaksi myös aikuisille. LASTEN TARPEET LÄHTÖKOHTANA Disney-astioita suunniteltaessa on pyritty huomioimaan käytännöllisyys ja lapsiperheiden jokapäiväiset tarpeet. Nalle Puh – Red Shirt-, Fairies- ja Cars-sarjojen lautaset, kulhot, mukit ja aterimien päät on valmistettu melamiinista. Muovista on puolestaan valmistettu näiden sarjojen sporttipullot, eväsrasiat ja lasit. Myös kaikki Nalle Puh – ABC- ja Cars – ABC -astiat ovat kauttaaltaan muovisia, minkä ansiosta ne ovat mikronkestäviä. Koska lapset ovat HeiRolille tärkeitä, HeiRol on mukana tukemassa Lastenklinikoiden Kummit ry:n toimintaa. HeiRolin nettisivujen Hauskaa & hyödyllistä -osiosta löytyy lapsille pientä puuhasteltavaa, kuten väritys- ja sokkelotehtäviä sekä kilpailuja.