Heirolin keittiövälineet helpottavat kesäkokin arkea

Heirolin kesän keittiövälineuutuudet sopivat erinomaisesti kesäiseen ruoanlaittoon kotikeittiössä, mökillä, veneessä tai matkailuautossa sekä arjen ruoanlaitossa ja kesäjuhlien valmistamisessa. Käytännölliset tuotteet ovat myös mainioita viemisiä kesävierailulle.

Iloisen keltaiset Heirol maissintähkäpitimet suojaavat maissinystävän sormia. Tähkän päihin kiinnitettävät maissin muotoiset pitimet ovat hauska grillikattauksen yksityiskohta tai mukava pikkulahja grillijuhlien järjestäjälle.
Heirol maissintähkäpitimet 6 kpl, hinta noin 2,00 €

Heirolin ananaskuorija
irrottaa hedelmälihan helposti tuoreesta ananaksesta. Ruostumattomasta teräksestä ja muovista valmistettu kuorija leikkaa hedelmälihan irti spiraalimaiseksi nauhaksi. Spiraalista voi leikata ananasrenkaat grillipihvin päälle. Ananaksen kuoren voi hyödyntää kattauksessa vaikkapa eksoottisena kulhona tai drinkkimaljana.
Heirol ananaksenkuorija, hinta noin 11,80 €

Heirolin kämmenjuuresharjalla ja kämmenkuorijalla uuden sadon perunoiden ja juuresten puhdistaminen ja kuoriminen on vaivatonta. Ergonomisissa välineissä on sormelle muotoiltu rengas, jolloin niistä tukevan otteen puristamatta, kosteillakin käsillä.
Heirol kämmenjuuresharja, hinta noin 5,80 €
Heirol kämmenkuorija, hinta noin 5,80 €

Heirol valkosipulinpilkkoja
on pieni ja helposti puhdistettava väline valkosipulin pilkkomiseen. Valkosipulinkynnet asetetaan rasiaan ja kansi paikoilleen. Valkosipulit hienonnetaan pyöräyttämällä pilkkojaa. Pyöräytysten määrällä säädetään valkosipulin karkeusaste. Jo pari pyöräytystä riittää hienontamaan valkosipulinkynnet käsiä likaamatta.
Heirol valkosipulinpilkkoja, hinta noin 5,80 €

Puutarhan ihanat tuoreet yrtit leikataan ja hienonnetaan vaivattomasti Heirol Grippy yrttisaksilla. Saksien viisi terää varmistavat tasakokoisen lopputuloksen. Saksien puhdistaminen on helppoa ja turvallista mukana tulevalla puhdistimella. Heirol Grippy riista- ja lintusaksien kaarevat, voimakkaasti profiloidut terät helpottavat riistan nylkemistä, paloittelua ja viimeistelyä. Terien lovitus helpottaa pienten luiden ja jänteiden katkaisemista. Pitävät ja tukevat kahvat sekä yhden käden lukitusmekanismi tekevät leikkaamisesta turvallista. Sakset soveltuvat vasen- ja oikeakätisille. Molemmissa saksissa on pehmeä Soft touch -kahva, josta saa hyvän ja turvallisen otteen kosteillakin käsillä. Saksien terät ovat laadukasta ruostumaton terästä ja ne voidaan pestä koneessa.
Heirol Grippy yrttisakset, hinta noin 15,60 €
Heirol Grippy riista- ja lintusakset, hinta noin 17,80 €

Käytännöllisesti muotoiltu Heirol kääntömylly on valmistettu teräksestä ja akryylistä. Myllyssä on säädettävä ja kestävä keraaminen koneisto, joka on sijoitettu myllyn yläosaan, joten mauste- tai suolamuruset eivät sotke kaappeja tai työtasoja. Maustemyllyllä voi jauhaa pippurien lisäksi kuivattuja yrttejä tai merisuolaa. Kääntömyllyä on saatavilla joko pippurilla tai suolalla esitäytettynä. Myllyn korkeus on 18 cm ja sen koneistolla on 10 vuoden takuu.
Heirol kääntömylly, hinta noin 19,90 €

Ravintolakeittiöidenkin käyttämät Heirol Cerasafe+ -paistinpannut ovat kotikokin varma valinta. Paistinpannussa on tarttumaton, keraamisesti vahvistettu, kolminkertainen titaanipinnoite. Laadukkaan pannun runko ja niittikiinnitetty kahva ovat ruostumatonta terästä. Cerasafe+ -pannut soveltuvat kaikille liesityypeille, uuniin sekä grilliin. Heirol Youtube -kanavan videolla näkyy miten kokkikaksikko Henri Alén ja Niki Thieulon käyttävät Cerasafe+ -pannua avogrillissä Miamin auringon alla: http://youtu.be/SQSd3q4skWE
Heirol Cerasafe + -paistinpannu, 20 cm noin 42,00 €; 24 cm, noin 49,80 €;
26 cm, noin 55,90 €; 28 cm noin 68,80 € ja 32 cm, noin 85,80 €

Käytännölliset Heirol pumpputermokset ja termosäiliö ovat erinomainen apu kesäjuhlien järjestäjälle, kun juomat halutaan pitää kylmänä tai lämpimänä. Pumpputermoksien uudenlaisella painikkeella juoman annostelu tapahtuu kevyesti yhdellä painalluksella. Painikkeen voi lukita astian kuljettamisen ajaksi. Suuri suuaukko helpottaa sekä täyttöä että puhdistusta. Hanalla varustetun termosäiliön vetoisuus on 12 l ja sen käytännölliset jalat on taitettavissa kokoon säilytyksen ajaksi. Pumpputermoksien ja termosäiliön ulko- ja sisäpuolet on valmistettu ruostumattomasta teräksestä.
Heirol pumpputermos, 2,5 l, hinta noin 45,80 €; 3,5 l, hinta noin 49,80 €

Heirol termosäiliö hanalla, 12 l, hinta noin 71,80 €

Heirol One Push
-säilytysrasiat sopivat mainiosti kuivien ruoka-aineiden säilyttämiseen ja ruokien kuljettamiseen mökille, veneelle tai piknikille. Käytännöllinen OnePush-mekanismi sulkee kannen ilmatiiviiksi yhdellä painalluksella. Pinoutuvat rasiat säästävät tilaa sekä kaapissa että jääkaapissa. Säilytysrasiat ovat konepesun kestäviä ja soveltuvat pakastamiseen.
Heirol One Push -säilytysrasiat, 0,8 l, hinta noin 13 €; 1,1 l, hinta noin 14,60 €; 1,75 l, hinta noin 18,70 €; 2,35 l, hinta noin 19,80€

Heirol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,
Heirol Shop (os, Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.