HEIROLIN UUTUUDET: VÄRIKÄSTÄ VIERAILULLE VIETÄVÄKSI, KÄYTÄNNÖLLISTÄ KESÄJUHLIIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

HeiRolin kesän 2011 uutuustuotteissa on kesäisen kirkkaita värejä ja kekseliäitä yksityiskohtia. Suositun Halaus-sirotinsetin toinen puolisko pukeutuu tänä kesänä pinkkiin ja petrolinsiniseen, ja värikkäistä Fuel-juomapulloista saa kesähelteillä ja treeneissä virkistystä myös suihkeen muodossa. Mittakannun asteikko on nähtävillä kätevästi ylhäältä päin, ja Steely-sarjan pienikokoisella nuolijalla saa purkista talteen viimeisetkin hillot. Nestesäiliö puolestaan pitää kesäjuhlissa kahvit kuumana – ja mökillä veden kylmänä.

Halauksen voimaa uusissa väreissä
HeiRolin hellyttävää Halaus-sirotinsettiä saa tänä kesänä uusissa, raikkaissa väreissä: pinkkinä ja petrolinsinisenä. Toinen halailijoista on aina valkoinen. Settiä on saatavana myös mustavalkoisena.
Halaus-sirotinsetti, hinta noin 7,50 €, kaupoissa heinäkuun alussa

Ilon pisaroita värikkäästä juomapullosta
Värikkäissä Fuel-juomapulloissa on jujua: veden virkistävästä vaikutuksesta voi nauttia juoman lisäksi myös suihkeena.  Pullossa on esiin pongahtava, niin sanottu juoksijan pilli, ja pullosta saa hyvän otteen. Juomapulloa on saatavana vihreänä, pinkkinä ja sinisenä. Juomapullo ei sisällä Bisfenoli A:ta.
Fuel-suihke-/juomapullo, 560 ml, hinta noin 14,90 €, kaupoissa heinäkuun puolivälissä

Kesän uutuus on myös tyylikkään musta Fuel-juomapullo, jonka double wall -rakenne pitää juoman viileänä. Juomapullossa on juoksijanpilli ja karbiinihaka eikä sekään sisällä Bisfenoli A:ta.
Fuel-juomapullo, 470 ml, hinta noin 18,90 €, kaupoissa kesäkuun alussa

Herkut talteen hillopurkista
Steely-sarja täydentyy pienellä silikoninuolijalla, jonka avulla herkut saa talteen pohjia myöden esimerkiksi hillopurkista. Kesälahjaksi voi viedä vaikka hillopurkin nuolijan kera. Kesäjuhlien leipuria helpottavasta, uudesta mittakannusta näkee mitta-asteikon kätevästi ylhäältäpäin.
HeiRol-nuolija, 3,5 x 23 cm, hinta noin 10,90 €, kaupoissa heinäkuun alussa
HeiRol-mittakannu, 1 l, hinta noin 5,90 €, kaupoissa kesäkuun puolivälissä

HeiRolin uusi nestesäiliö pitää kahvit lämpiminä puutarhajuhlissa ja muissa kesän kekkereissä. Mökillä säiliö säilyttää veden kylmänä. Säiliön ulkopuoli on 18/0 ja sisäpuoli 14/4 ruostumatonta terästä. Säiliön jalat on mahdollista taittaa.
HeiRol-nestesäiliö, 12 l, hinta noin 70 €, kaupoissa toukokuun lopussa

HeiRol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

HeiRol Oy, puh. (075) 326 6800

HeiRol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta-laatusuhteella.