Heirolin uutuudet kevään kattauksiin ja ruoanlaittoon

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Kevään kauniit kattaukset arkeen ja juhlaan syntyvät Heirolin First-luuposliiniastioilla. Innovatiivinen Procast-valualumiinipata kierrättää ruoasta syntyvän höyryn takaisin haudutettaviin ruoka-aineksiin ja siten vahvistaa ruoan omia aromeja. Heirolin pikkuleipämuoteilla syntyvät pääsiäisen herkulliset leivonnaiset. Silikonisilla kananmunanpaistorenkailla voi paistaa täydellisen muotoisia munia sekä ohukaisia. Heirolin mikrokuituliinalla on helppo kiillottaa herkät materiaalit.

Kata kauniisti Heirolin ajattomilla First-luuposliiniastioilla
First-sarjan astiat kruunaavat pääsiäiskattauksen. Astiat on valmistettu konepesun-, pakastimen- ja uuninkestävästä luuposliinista, joka on keramiikkatuotteista laadukkainta – hyvin valkoista, kuultavaa ja kestävää. Jalallisella kakkuvadilla voi tuoda pääsiäisherkut esiin näyttävästi. Veikeät munakupit sopivat aamiaispöytään vielä pääsiäisen jälkeenkin. Juhla-aterian kastike tarjoillaan First-kastikekaatimella. First-sarjasta löytyvät myös käytännölliset kannut – 0,31 litran kannu esimerkiksi kahvimaidolle ja isommat 1,25 ja 2,25 litran kannut muille juomille.
Jalallinen kakkuvati, korkeus n. 10,5 cm, halkaisija 30 cm; hinta noin 32,70 €
Munakuppi, korkeus n. 6,5 cm; hinta noin 3,00 €
Kastikekaadin 0,23 l; hinta noin 8,50 €
Kannu 0,31 l; hinta noin 8,20 €, 1,25 l; hinta noin 15,40 €, 2,25 l; hinta noin 23,40 €

Procast-valualumiinipata vahvistaa ruoan omia aromeja

Procast-valualumiinipadan uuden, innovatiivisen kannen muodon ansiosta höyrystyvä neste putoaa takaisin haudutettaviin ruoka-aineisiin, muodostaen padan sisään höyrykehän. Tämän ansiosta haudutettavan ruoan aromit korostuvat. Pohjan kennorakenteen ansiosta pata soveltuu kaikille liesille. Pataa voi myös käyttää uunissa hauduttamiseen – kannen nuppi on ruostumatonta terästä ja padan kahvat on valmistettu valualumiinista.
Pata valualumiinia 20 cm, 2,4 l, värit: musta ja valkoinen; hinta noin 57,00 €
Pata valualumiinia 24 cm 4,4 l musta, värit: musta ja valkoinen; hinta noin 71,00 €

Pikkuleipämuoteilla syntyvät kahvipöydän herkut
Heirolin pikkuleipämuoteilla valmistuvat kevään ja pääsiäisenajan veikeät pikkuleivät kahvi- ja juhlapöytään. Muotit on valmistettu tukevasta 0,4 mm ruostumattomasta teräksestä. Pikkuleipämuotit ovat 25 mm korkeita, joten niitä on helppo käyttää ja niillä onnistuu myös esimerkiksi leivosten muotoonleikkaaminen.
Pikkuleipämuotti kukko n. 10 cm; hinta noin 3,60 €, kani n. 11 cm; hinta noin 2,90 €, kani n. 12 cm; hinta noin 3,60 €

Silikonisilla kananmunanpaistorenkailla onnistuvat myös ohukaiset

Heirolin silikonisilla kananmunanpaistorenkailla syntyvät täydellisen pyöreät tai sydämenmuotoiset paistetut munat vaikkapa aamiaispöytään paahtoleipien seuraksi tai ruokapöytään pyttipannun kanssa tarjottavaksi. Kananmunanpaistorenkailla voi paistaa myös ohukaisia.
Heirol kananmunanpaistorengas, pyöreä, keltainen; hinta noin 4,50 €
Heirol kananmunanpaistorengas, sydän, punainen; hinta noin 4,50 €

Kristallit kirkkaaksi Heirolin mikrokuituliinalla

Heirolin mikrokuituliina soveltuu erinomaisesti herkkien materiaalien kuten teräksen ja lasin kiillottamiseen. Esimerkiksi viinilasien kiillottaminen onnistuu reilunkokoisella liinalla vaivatta. Laadukkaasta polyesteri-polyamidisekoitteesta valmistettu liina varaa kuivana sähköä ja siten poistaa pölyn ja tahrat tehokkaasti. Mikrokuituliina on myös imukykyinen.
Heirol mikrokuituliina hinta noin 11,90 €

Heirol Oy, www.heirol.fi
Taru Lainela, taru.lainela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä sekä www.heirol.fi

Heirol Oy, puh. (075) 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.