HEIROLIN UUTUUKSIA LAHJAKSI KOKKAAVALLE ISÄLLE

(Linkit PDF-muotoiseen tiedotteeseen ja painokelpoisiin kuviin ovat viestin lopussa.)

Heirolin keittiötarvikkeilla kokkaaminen maistuu niin isälle kuin koko perheelle. Isänpäivän pakettiin sopii ammattitason Cerasafe+ -paistinpannu, joka kestää kovintakin käyttöä. Innokkaan kokin tai metsästystä harrastavan isän voi yllättää Heirolin lihamyllyllä, jolla valmistuvat Henri Alénin ohjeilla myös herkulliset itse tehdyt makkarat. Keittiöhifistelijän pakettiin kääritään puolestaan tekniikaltaan innovatiivinen Pro Balance -veitsi.

Cerasafe+ tuo ammattilaispannut kotiliesille
Cerasafe+ -paistinpannu on uudistunut versio tutusta TM-testivoittajasta. Sarjasta löytyy laaja valikoima ammattitason paistinpannuja kaikille liesityypeille. Kunnon pannulla kokkaaminen sujuu hyvin ja huolettomasti – lämpö jakautuu tasaisesti ja kolminkertainen, keraamisesti vahvistettu pinnoite kestää käytössä pitkään. Runko ja kahva ovat ruostumatonta terästä ja niittikiinnitetyt kahvat kestävät myös uunikäytössä. Cerasafe+ -paistinpannu pääsi tulikasteeseen Sokkokokki-ohjelmassa, jossa se osoittautui erittäin kestäväksi ja tehokkaaksi. Cerasafe+ -sarjasta löytyvät myös paistokasarit, wok-pannu, kasarit ja kattilat.

Cerasafe+ Steely -paistinpannut: 20 cm noin 39,00 €; 24 cm, noin 49,00 €; 26 cm, noin 49,00 €; 28 cm noin 66,00 € ja 32 cm, noin 79,00 €
Cerasafe+ Steely -wok-pannu 28 cm: hinta noin 59,00 €
Cerasafe+ Steely -paistokasari kannella 28 cm: hinta noin 99,00 €

Hyvän lihan ja makkaran ystävälle
Heirolin perinteinen, pöytään kiinnitettävä lihamylly sopii lahjaksi laadukkaasta lihasta pitävälle. Se jauhaa kätevästi myös kalan sekä soseuttaa vihannekset. Myllyn varusteena on pöytäsuoja sekä makkarasuppilosetti makkaroiden valmistukseen. Pakkauksesta löytyvät myös Henri Alénin herkullisimmat makkarareseptit inspiroimaan isää keittiössä!

Lihamylly makkarasetillä: #8, hinta noin 29,00 € ja #10, hinta noin 35,00 €

Yksilöllinen veitsi kokin käteen

Laadukas veitsi on kokin tärkein työväline. Pro Balance
-veitsien käyttömukavuus perustuu innovatiiviseen tekniikkaan, sillä veitsi voidaan tasapainottaa omien mieltymysten mukaiseksi kahvan sisään laitettavilla painoilla. Sarjasta löytyvät veitset kaikkiin käyttötarkoituksiin, esimerkiksi Santoku-veitsi tai 21 cm kokkiveitsi sopivat lahjaksi ruoanlaitosta innostuneelle isälle.
Pro Balance Santoku -veitsi: hinta noin 99,00 €
Pro Balance -kokkiveitsi 21 cm: hinta noin 89,00 €

Heirol Oy, www.heirol.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. (075) 326 6800

Promode Oy, www.promode.fi, puh. (09) 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä

Heirol Oy, puh. (075) 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista, ja sen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta‐laatusuhteella.