INNOVATIIVISET LUNETTE-KUUKAUTISKUPIT UUSISSA, KESÄISISSÄ VÄREISSÄ

Uudella Aloituspakkauksella kivemmat menkat entistä helpommin

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Suomalainen Lune Group Oy tuo kuukautiskuppivalikoimaansa kaksi uutta, kesäistä väriä: purppuranvärisen Cynthian ja korallinvärisen Áinen. Uutta on myös Aloituspakkaus, joka sisältää kirkkaan Lunette-kupin, Lempipesunesteen sekä Kuppipyyhe-pakkauksen. Vuosia käytössä kestävä Lunette-kuukautiskuppi on ekologinen ja turvallinen suomalaisinnovaatio, jonka ansiosta kuukautissiteiden ja tamponien hankkimiselle voi heittää hyvästit. Lunette-tuotteissa on Avainlippu-merkki kertomassa korkeasta kotimaisuusasteesta.

Uudet värit − purppura ja koralli
Lunette-kuukautiskuppivalikoima täydentyy nyt purppuranvärisellä Cynthia-kuukautiskupilla ja korallinvärisellä Áine-kuukautiskupilla. Lunette-kuukautiskuppeja on tähän saakka ollut saatavilla kolmea eri väriä: perinteinen Lunette Kirkas, vaaleansininen Lunette Selene ja vaaleanvihreä Lunette Diana. Cynthia-kuppi on kaupoissa toukokuun alussa ja Áine-kuppi kesäkuun lopussa.

Lunetten kaikki värilliset kuukupit on nimetty muinaisten kuun jumalatarten mukaan. Cynthia on kreikkalainen kuun, öisen taivaan ja metsästyksen jumalatar. Áine puolestaan on irlantilaisessa tarustossa kuun jumalatar ja keijukaiskuningatar, jolle muinoin pyhitettiin keskikesän juhla eli juhannus.

Aloituspakkaus − kuppi, pesuneste ja kuppipyyhkeet
Kuukautiskupin käytön aloittaminen on entistä helpompaa uudella Lunette Aloituspakkauksella. Pakkaukseen kuuluu kirkas Lunette-kuppi (koko 1 tai 2), Lempipesuneste sekä Kuppipyyhe-pakkaus.

Lunette Kuppipyyhkeet ovat kätevä vaihtoehto kuukautiskupin puhdistukseen matkoilla ja aina, kun vettä ei ole saatavilla. Kuppipyyhe tuhoaa enemmistön bakteereista ja sopii myös käsien desinfiointiin. Pyyhkeitä on helppo kuljettaa mukana pienissä yksittäispakkauksissaan. Kuppipyyhe on valmistettu maatuvasta viskoosista, joten sen voi kompostoida ja se maatuu kuudessa viikossa.

Hellävarainen Lunette Lempipesuneste soveltuu Lunette-kuukautiskuppien sekä käsien ekologiseen, turvalliseen ja tehokkaaseen pesuun. Pesuneste on valmistettu Suomessa kasviperäisistä raaka-aineista ilman eläinkokeita. Se ei sisällä keinotekoisia väri- ja säilöntäaineita, ja se sopii hyvin myös allergikoille. Pesunesteen pH-arvo on alhainen 3,5.

Lunette Lempipesunestettä ja Lunette Kuppipyyhkeitä on saatavilla myös erikseen. Lisäksi valikoimaan kuuluu Lunette-kestokuukautisside sekä PMS-oireita lievittävä Lunette Mielivoide.

Lunette-kuukautiskuppi, molemmat koot, suositushinta 29,90−31 €
unette Aloituspakkaus, molemmat koot, suositushinta 40,90 €

Lunette-kuukautiskuppi
• kehitetty ja valmistettu Suomessa lääketieteellisestä silikonista
• hypoallergeeninen, lateksiton ja tuoksuton
• miellyttävä ja hygieeninen käyttää
• ei haudo eikä kuivata limakalvoja
• edullinen ja ekologinen
• hyvin hoidettuna kestää käytössä jopa vuosia
• ympäristöystävällisessä tuotepakkauksessa
• kahta kokoa
• kuluttajahinta noin 30 €

:
Lune Group Oy Ltd.
T
oimitusjohtaja Heli Kurjanen, puh. 050 355 4061, heli.kurjanen@lunette.fi / yritys
Markkinointipäällikkö Mira Mäkelä, puh. 050 321 8306, mira.makela@lunette.fi / tuotteet
www.lunette.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus, kuvamateriaali ja tuotenäytteet

Kuvapankki:
www.lunette.fi/images/kuvat

Lune Group Oy Ltd., puh. 050 355 4064, info@lunette.fi

Hyvin varustetut apteekit, Ruohonjuuri-kaupat, eko-, luontaistuote- ja verkko-kaupat sekä Stockmann-tavaratalot

Lune Group Oy Ltd. on vuonna 2005 perustettu naisten hygieniatuotteita sekä muita naiseuteen liittyviä tuotteita valmistava ja markkinoiva suomalainen yritys. Lune Groupin kehittämät Lunette-tuotteet ovat kotimaisia, helppokäyttöisiä, turvallisia, edullisia ja ekologisia. Lunette-tuotteisiin sisältyy muun muassa kuukautiskupit, pesuneste, vartalovoide, puhdistuspyyhkeet sekä kuukautisside. Lunette-tuotteita saa apteekeista, suurimmista tavarataloista, ekokaupoista, luontaistuotekaupoista sekä verkkokaupoista. Suomen lisäksi Lunette-tuotteita myydään useimmissa Euroopan maissa sekä muilla mantereilla, kuten Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Etelä-Amerikassa ja Yhdysvalloissa.