JACKY TEKEE MAIDOSTA RÄJÄHTÄVÄN HYVÄÄ

Juhlavuottaan viettävän välipalabrändin pakkauksissa kohtaavat rakastetut Angry Birds -hahmot

Jacky on kuulunut oleellisena osana suomalaisten lapsiperheiden arkea jo vuodesta 1974. Juhlavuoden kunniaksi välipalabrändin pakkauksissa seikkailevat maailmalla peleistä, animaatiosta ja oheistuotteista tunnetut Angry Birds™ linnut ja possut. Sekä Jacky Makupala -vanukkaat että Jacky Jugupala -jogurtit valmistetaan suomalaisesta maidosta. Uudistetut pakkaukset ovat kaupoissa 1.2.2014 alkaen. Pakkausuudistuksen yhteydessä Jacky Makupala maitosuklaavanukas -monipakkaus muuttuu vähälaktoosiseksi.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Suomalaisten suosikkivanukas Jacky Makupala täyttää tänä vuonna neljäkymmentä vuotta. Juhlavuoden kunniaksi Jacky Makupalojen ja Jacky Jugupalojen pikareissa ja monipakkauksien kääreissä kohtaavat Rovio Entertainmentin Angry Birds -maailmasta tutut linnut ja possut. Ihastuttavat hahmot houkuttelevat maistamaan rohkeasti kaikkia herkullisia vanukas- ja jogurttimakuja. Monipakkauksien kääreissä on myös hauskaa Angry Birds -tekemistä sekä askarreltavaa koko perheelle.

Jacky on tehnyt maidosta ihmeen hyvää jo neljäkymmentä vuotta
Jacky on ollut osa suomalaisten perheiden arkea vuodesta 1974. Kuluttajien rakastamat Jacky Makulapala -vanukkaat maistuvat lapsille ja nuorille sekä tuovat muistoja varttuneempienkin mieleen. Makupalojen rinnalle ovat nousseet myös Jacky Jugupalat – lasten omat jogurtit. Jacky Makupalat ja Jugupalat valmistetaan Suomessa, suomalaisesta maidosta ja tuotteet ovat säilöntäaineettomia.

Tuotetiedot
Jacky Makupala -pikari
, 120 g, makuvaihtoehdot: kaakaovanukas, kinuskivanukas, maitosuklaavanukas, maitosuklaa-vanilliinivanukas, minttusuklaavanukas ja vaalea maitosuklaavanukas, hinta noin 0,45 €
Jacky Makupala -monipakkaus
, 4x90 g, maku: maitosuklaavanukas, hinta noin 1,40 €
Jacky Jugupala -monipakkaus
, 4x125 g, makuvaihtoehdot: mansikkajogurtti, vadelma-banaanijogurtti ja vadelma-vaniljajogurtti, hinta noin 1,95 €

Orkla Foods Finland Oy, www.orklafoods.fi, puh. 020 785 4000
Marketing Manager, Mervi Nieminen
mervi.nieminen@orkla.fi, puh. 020 785 4011

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Orkla Foods Finland Oy on maamme johtavia elintarvikeyrityksiä, jonka tunnetuimmat tuotemerkit ovat Felix, Grandiosa, Ekströms, Jacky ja Abba. Luomme ruokailoa kuluttajille tarjoamalla tunnettuja, puhtaita ja hyvänmakuisia elintarvikkeita. Vastuullisena yrityksenä valvomme tuotteidemme valmistusta raaka-aineista lähtien. Orkla Foods Finland Oy:n liikevaihto on noin 85 milj. euroa ja yritys työllistää 171 henkilöä (2012). Orkla Foods Finland Oy on osa norjalaista Orkla-konsernia.

Rovio Entertainment Oy on toimintatapoja mullistava viihde- ja mediayhtiö maailmalla menestyneen Angry Birds™ -brändin takana. Vuonna 2009 Rovio julkaisi Angry Birds -pelin, josta tuli pian maailmanlaajuinen ilmiö. Angry Birds -brändi nauttii kasvavasta suosiosta kaikkialla maailmassa, ja ilmiö laajenee yhä uusille liiketoiminta-alueille. Rovio toimii animaatioiden, oheistuotteiden, julkaisu- ja kustannustoiminnan, sekä erilaisten palvelujen saralla. Rovion Angry Birds -animaatioelokuva saa ensi-iltansa 1.7.2016.
www.rovio.com