JUHLAKAUDEN KELLO- JA KORUMUOTIA MAAILMALTA JA KOTIMAASTA

Glamouria ja säihkettä Oy Perkon messuosastolla

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Juhlakausi alkaa olla käsillä ja katseenkääntävä tyyli kruunataan upeilla asusteilla. Oy Perkon maahantuomien huippubrändien Michael Korsin, DKNY:n, Fossilin, Seikon ja Emporio Armanin uutuuskelloja yhdistää ylellinen ja elegantti muotoilu sekä harkitun tyylikäs koristekivien käyttö. Myös kotimaisten Leijonan ja Paletti Jewelryn uutuusmallistoista löytyy trendikkäitä kelloja ja herkän kauniita koruja. Oy Perkko esittelee kauden upeimmat uutuudet Gold Silver Watch -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 19.–21.10.2012, osastolla 5h61.

Maailmankuulun amerikkalaisen muotisuunnittelija Michael Korsin kellot hurmaavat myös syksy-talvi -mallistollaan. Hienostuneissa laatukelloissa yhdistyvät klassiset elementit ja näyttävät yksityiskohdat – uutuuskelloille tunnusomaista on kullattu teräs, aikaisempaa sirommat rannekkeet sekä yksinkertaiset kellotaulut. Michael Kors -kellojen puhdaslinjainen ja selkeä muotoilu tekee niistä ajattoman tyylikkäitä luksusasusteita. Fossil säväyttää nahkaisilla rannekkeilla ja pehmeillä sekä trendikkäillä nuden sävyillä. Kelloissa on käytetty myös kauden hittimateriaalia, punakullattua terästä. DKNY puolestaan yllättää sirolla solmumaisella muotoilulla, helmiäiskellotaululla ja suklaanruskean ja kullan yhdistelmällä. Kelloteknologian edelläkävijänä tunnettu Seiko on laajentanut naisten mallistoaan ja messuilla voi tutustua upeisiin uutuusmalleihin. Perinteikäs kellomerkki Leijona toi nahkarannekkeeseen syksyn trendikkäimmän sävyn, viininpunaiseen taittavan ruskean.

Koruissa kimmeltävät timantit ja strassit
Juhlaglamouriin kuuluvat tyyliin sopivat korut. Fossil-brändin pastelli- ja nudesävyt jatkuvat myös korumallistossa – koristekristallein viimeistellyt punakultaiset korvakorut ja kaulakoru näyttävät upeilta pikkumustan kanssa. DKNY luottaa yksinkertaiseen tyylikkyyteen, ovaalin muodot toistuvat kaula-, korva- ja rannekoruissa. Oy Perkon oman korumerkin, Paletti Jewelryn, valikoimissa puolestaan on runsaasti laadukkaita jalokivi‐, kulta‐ ja hopeakoruja. ­­

Lisätietoja: Oy Perkko, tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte, puh. 0400 414 286, pirjo.kaarte@perkko.fi
Oy Perkko / Seiko, tuotemyyntipäällikkö, Jussi Kivistö, puh. 0400 195 205, jussi.kivisto@perkko.fi