KANTOLAN UUDET DOPS-DIPPAUSKEKSIT SUUSSA SULAVIKSI MAITOON DIPPAAMALLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kantolan-keksit tuo koko perheen herkkuhetkiin maistuvan uutuuden – maitoon dipattavat Dops-dippauskeksit. Dops Suklainen Brownie -keksit ja Dops Suklainen Mud Cake -keksit koostuvat rouskuvan rapeista kekseistä, joiden välissä on houkuttelevan herkullista täytettä. Dops-keksit maistuvat herkullisilta sellaisenaan, ja maito saa keksit maistumaan entistä täyteläisemmiltä – mehevältä mud cake -suklaakakulta ja brownies-suklaaleivoksilta. Keksit ovat kaupoissa tammikuun alussa 2011.

Kantolan uudet, maitoon dipattavat Dops Suklainen Brownie -keksit ja Dops Suklainen Mud Cake -keksit vievät kekseillä nautiskelun aivan uuteen ulottuvuuteen: maito pehmentää keksin suussa sulavan herkulliseksi. Dipatessa keksien koostumus muuttuu entistä täyteläisemmäksi, mikä saa keksit maistumaan mehevältä mud cake -kakulta tai brownie-suklaaleivoksilta. Dops-keksit sopivat erinomaisesti nautittavaksi myös kahvin ja teen korvalla.

Kantolan Dops-keksien mainio maku syntyy kahden tumman suklaakeksin kohdatessa runsaat täytteet. Dops Suklainen Brownie -kekseissä kahden tumman suklaakeksin täytteenä on kielen vievää vaniljatäytettä, ja Dops Suklainen Mud Cake -kekseissä puolestaan on kahden vaalean suklaakeksin täytteenä herkullista suklaatäytettä.

Makeannälkä voi nyt talttua maitolasillisella Dops-keksin kera. Jos maito ei maistu, Dops-dippauskeksit voivat olla yksi tapa kannustaa koko perhettä maidon makuun.

DOPS SUKLAINEN BROWNIE
Valmistusaineet: Vehnäjauhoa, vaniljanmakuista täytettä 30 % (kovetettua kasvirasvaa, sokeria, maitoherajauhetta, emulgointiainetta (soijalesitiini), aromia), sokeria, kasviöljyä, vähärasvaista kaakaojauhetta, inverttisokeria, suolaa, nostatusaineita (natriumkarbonaatti), emulgointiainetta (soijalesitiini), aromia
Saattaa sisältää hasselpähkinäjäämiä.

DOPS SUKLAINEN MUD CAKE
Valmistusaineet: Kaakaotäytettä 39 % (sokeria, kovetettua kasvirasvaa, maitoherajauhetta, vähärasvaista kaakaojauhetta, aromia, suolaa, emulgointiainetta (soijalesitiini)), vehnäjauhoa, sokeria, kasviöljyä, vähärasvaista kaakaojauhetta, vehnätärkkelystä, inverttisokeria, suolaa, nostatusaineita (natriumkarbonaatti), emulgointiainetta (soijalesitiini), aromia, hasselpähkinää

Dops Suklainen Brownie -keksit, 210 g, hinta 2,00−2,50 €
Dops Suklainen Mud Cake -keksit, 210 g, hinta 2,00−2,50 €

Kantolan Chips AB,
www.chips.fi
Product Category Manager Cecilia Johanson, cecilia.johanson@chips.fi, puh. 020 791 8617

Päivittäistavarakaupat

Chips Ab, puh. 0800 133 933

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Elina Kangas, elina.kangas@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Chips Ab on vuonna 1969 toimintansa aloittanut ahvenanmaalainen elintarvikeyhtiö, joka on Suomen ensimmäinen perunalastujen valmistaja. Chips Ab:n tavaramerkit ovat Taffel, Oolannin, Kantolan ja Frödinge. Chips Ab on osa Chips-ryhmää, joka kuuluu norjalaiseen Orkla ASA -konserniin.