KYNSINAUHOJA HOITAVA KYNSILAKANPOISTOPYYHE PUHDISTAA VAIVATTOMASTI JA SIISTISTI

Hyvästit pulloille ja pumpulille
(Linkit painokelpoiseen kuvaan ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Kynsinauhoja hoitavat Kynsilakanpoistopyyhkeet ovat helposti mukana kulkeva ja siisti vaihtoehto perinteisille kynsilakanpoistoainepulloille ja pumpulille. Yksittäispakattu ja riittoisa kynsilakanpoistopyyhe puhdistaa tarvittaessa kerralla sormien ja varpaiden kynnet. Liuotinainetta, hoitavia öljyjä ja E-vitamiinia sisältävä, yksittäispakattu pyyhe on ihoystävällinen ja miedontuoksuinen. Apteekeista saatava tuote säilyy pakkauksessaan jopa viisi vuotta.

Kynsien säännöllinen hoito pitää kynnet hyväkuntoisina ja kauniina
Hoidetut ja kauniit kynnet ovat osa huoliteltua ulkoasua. Muun muassa säännöllinen hoito, suojaaminen, käsivoiteen sekä ihoa kuivaamattoman pesuaineen käyttö pitävät kynnet hyväkuntoisina. Kotimanikyyri on hyvä aloittaa poistamalla vanha kynsilakka Kynsinauhoja hoitavalla Kynsilakanpoistopyyhkeellä. Yksittäispakatut pyyhkeet vievät vähän tilaa, ja ne kulkevat mukana niin meikkipussissa kuin käsilaukussa, joten kynsien hoitaminen onnistuu helposti myös matkoilla.

Kynsilakanpoistopyyhe hoitaa kynttä ja kynsinauhoja

Reilunkokoiseen pyyhearkkiin on imeytetty kynsilakan irrottava liuotin sekä kynttä ja kynsinauhoja hoitavat aineosat. Ihoystävällinen ja miedontuoksuinen puhdistuspyyhe poistaa vanhan kynsilakan vaivattomasti ja tuhrimatta kynsinauhoja. Yhdellä arkilla voi puhdistaa kaksikymmentä kynttä, jolloin samalla kerralla on mahdollista poistaa kynsilakka sekä sormien että varpaiden kynsistä.

Kynsilakanpoistopyyhkeiden liuotinaineena on etyyliasetaatti, joka soveltuu myös rakennekynsien puhdistukseen. Pyyhkeet sisältävät kynsiä lujittavaa risiiniöljyä, luonnosta saatava antiseptistä eukalyptusöljyä sekä kynsinauhoja hoitavaa ja ravitsevaa E-vitamiinia. Viisi vuotta pakkauksessaan säilyvät kynsilakanpoistopyyhkeet voi ottaa mukaan myös lentokoneeseen.

KOTIMANIKYYRI

1. Poista vanha kynsilakka Kynsinauhoja hoitavalla Kynsilakanpoistopyyhkeellä.
2. Lyhennä kynnet viilaamalla yhdensuuntaisin vedoin ulkonurkasta keskustaa kohti. Tarvittaessa kynsiä voi lyhentää myös kynsisaksilla. Viimeistele lopuksi kynsiviilan hienommalla puolella.
3. Pehmitä kynsinauhoja liottamalla sormia lämpimässä vedessä, johon voit halutessa lisätä manteliöljyä.
4. Kuivaa sormet ja sivele kynsinauhoihin kynsinauhavoidetta. Työnnä vanupuikolla varovasti kynsinauhoja taaksepäin. Pese hoitoaineet huolellisesti pois. Mikäli et käytä kynsilakkaa, voit viimeistellä manikyyrin kynnenkiillotusviilalla.
5. Pohjalakalla saat kestävämmän ja tasaisemman lopputuloksen. Anna lakkakerroksen kuivua ennen seuraavan levittämistä.
6. Lisää värilakkakerroksia yksi tai useampia sen mukaan, miten voimakkaan sävyn haluat.
7. Voit viimeistellä lakkauksen lakan kestoa pidentävällä päällyslakalla.

Kynsinauhoja hoitava Kynsilakanpoistopyyhe -myyntipakkaus sisältää 10 yksittäispakattua kynsilakanpoistopyyhettä. Hinta noin 7,99 €.

Apteekit

HPP Europe Oy, www.hppeurope.com
Marketing Manager Harri Hurmola
harri.hurmola@hppeurope.fi, 0500 877 947

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

HPP Europe Oy suomalainen perheyritys, jonka päätoimialana ovat karkote- sekä puhdistus- ja hoitokemikaalituotteet. Yrityksen tuotemerkkejä ovat GO (meikinpoisto), Fellow (autonhoito ja -puhdistus) ja STOP (hyönteiskarkotteet). HPP Europe Oy:n pääkonttori ja tuotantolaitos sijaitsevat Hauholla. Yrityksellä on aktiivista toimintaa kymmenessä maassa, ja sen markkina-alue kattaa Suomen sekä Pohjoismaiden lisäksi myös muun Euroopan.