Lisätehoa harjoitteluun Reebokin EasyTone-fitnessvaatteista

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Reebok tuo markkinoille keväällä 2011 EasyTone-fitnessvaatteet, jotka on suunniteltu kiinteyttämään vartaloa jokaisen liikkeen myötä. EasyTone-toppien ja -housujen patentoidun ResisTone-kiinteytysnauhoituksen ansiosta urheilija saa lisätehoa harjoitteluun. Valikoimaan kuuluu toppeja, t-paitoja, capri-housuja, sortseja ja housuja.

Lisäteho piilee kiinteytysnauhoissa
EasyTone-fitnessvaatteiden teho perustuu uuteen ja patentoituun innovaatioon, ResisTone-kiinteytysnauhoihin. EasyTone-topin kiinteytysnauhat ovat materiaaliltaan sileät ja kuminauhamaisen elastiset, ja ne on sijoitettu topin takaosaan. Nauhoitus kulkee kaarevasti harteilta, lapaluiden kautta kylkien kohdalle. Kiinteysnauhojen antaman vastuksen avulla ylävartalon lihakset kiinteytyvät, ja napakan topin ansiosta asento sekä ryhti paranevat. EasyTone-housuissa kiinteytysnauhat ovat pehmeää ja napakkaa materiaalia, ja nauhat on sijoitettu pakaroiden alle, takareisien kohdalle. Ristiinrastiin aseteltu nauhoitus on suunniteltu aktivoimaan ja kiinteyttämään takareisien ja pakaroiden lihaksia.

Tutkitusti tehokasta
Ryhdikästä vartalon asentoa tukevan istuvuutensa sekä ResisTone-kiinteytysnauhojen ansiosta EasyTone-fitnessvaatteet antavat vartalolle napakkaa vastusta. Urheilija saa harjoituksesta maksimaalisen lisähyödyn kiinteyttävän urheiluvaatteen avulla. EasyTone-kiinteytysvaatteiden testauksessa jopa 80 % testikäyttäjää tunsi välittömän muutoksen ryhdissään ja lihaksissaan verrattuna perinteiseen urheilutopin käyttöön. 70 % testaajista kuvaili tuntevansa positiivisen muutoksen itsessään käyttäessään EasyTone-kiinteytystoppia.

Kiinteyttä urheiluun ja vapaa-aikaan
Suuren suosion saavuttaneiden EasyTone-jalkineiden menestys laajenee EasyTone-kiinteytysvaatteiden myötä nyt myös tekstiilien puolelle. EasyTone-kiinteytysvaatteet soveltuvat aktiiviurheiluun sekä vapaa-ajan liikkumiseen. Napakka toppi toimii tekniikkansa ansiosta ryhtiä kohentavana kiinteytysvaatteena myös arkivaatteiden alla, ja mustat takataskulliset EasyTone-housut ovat istuva valinta vapaa-ajan reippailuun ja liikkumiseen. Raikkaina värivaihtoehtoina topeissa sekä t-paidoissa ovat kirkas sininen ja koralliin taittava punainen sekä klassiset musta ja valkoinen.

Tuotteet:
EasyTone-toppi, värit sininen, punainen, musta ja valkoinen, hinta noin 45 €