LOKAKUUN LEIJONA-JUHLAMALLIKELLO KOKO KANSAN VESKULLE

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Suomalaisten rakastama näyttelijä ja laulaja Vesa-Matti Loiri on valittu lokakuun Leijona-juhlamallin vastaanottajaksi. Leijona-kellojen 100-vuotisen historian kunniaksi julkistetaan vuoden 2010 jokainen kuukausi juhlamallistokello naisille ja miehille. Näitä malleja valmistetaan kumpaakin rajattu sadan kappaleen keräilyerä.

Leijona kiittää Loiria
Lokakuun miesten juhlamallin numero 001/100 luovutetaan näyttelijä ja laulaja Vesa-Matti Loirille kiitokseksi merkittävästä urasta taiteen parissa.

– Vesa-Matti Loiri on monipuolinen ja karismaattinen taiteilija, jonka ansiot niin näyttelijänä kuin laulajanakin ovat kaikkien suomalaisten tiedossa, perustelee Oy Perkon tulosyksikönjohtaja Pirjo Kaarte Loirin valintaa lokakuun juhlamallin saajaksi.

Lokakuun juhlamalleissa 1970-luvun vintage-henkeä
Lokakuun juhlamallien tyyliin on otettu vaikutteita 1970-luvulla Leijona-mallistoon kuuluneista kelloista. Vintage-henkisissä kelloissa on kullattu teräskuori, safiirilasi ja musta nahkaranneke. Sveitsissä valmistetut kellot ovat vesitiiviitä 50 metriin asti. Kellotaulua koristaa juhlavuoden Leijona-logo. Juhlamallien takapohjiin on kaiverrettu juoksevasti järjestysnumerot 001/100–100/100. Lokakuun juhlamallikellot tulevat myyntiin viikolla 42.

Edellisten kuukausien Leijona 100 vuotta -juhlamallikellojen ykkösnumerot on luovutettu presidentti Tarja Haloselle, puhemies Sauli Niinistölle, Kaunialan sotavammasairaalalle, iskelmätähti Paula Koivuniemelle, Suomen kellomuseolle, jääkiekkolegenda Jari Kurrille, Lastenklinikoiden Kummit ry:lle, viihdetaiteilija Pirkko Mannolalle ja suunnistaja Minna Kaupille.

Lokakuun miesten malli 5100-10M
Suositushinta: 295 €