NEW BALANCE -JUOKSUKENGÄT JA CRAFT-JUOKSUASUT TUOVAT TEKNISYYTTÄ JA TYYLIÄ LENKKIPOLULLE

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

New Balance on tunnettu teknisistä ja laadukkaista juoksukengistä, sekä lifestyle-kengistä. Kevään naisten 2013 New Balance -juoksukengät ovat kevyitä ja värikkäitä. Craft valmistaa teknisiä lajivaatteita juoksuun, pyöräilyyn, maastohiihtoon ja alppihiihtoon. Craftin kevään juoksutekstiilit ovat hengittäviä ja naisellisia.

Ohuella ja kevyellä välipohjalla varustettu New Balance 890 -juoksukenkä sopii neutraalisti askeltavalle aktiivijuoksijalle. Huippukevyt New Balance WR10 Minimus -kenkä on tarkoitettu monipuoliseen juoksuharjoitteluun, mutta sopii myös kuntosalille ja cross fit -harjoitteluun. Craft-juoksutekstiilit on suunniteltu intohimoisille ja aktiivisille juoksijoille. Malliston tuotteet on valmistettu pehmeästä ja joustavasta polyesterista, jossa on erinomainen kosteudensiirtokyky.

New Balance 890 -juoksukenkä
New Balance 890 -juoksukenkä on neutraalisti askeltavan juoksijan harjoitus- ja kilpakenkä. Kannan hiilikumipala lisää kestoa ja ohjaa askellusta. Uusi ohuempi välipohjan rakenne tuo juoksijan lähemmäksi juoksualustaa parantaen tukevuutta ja juoksutuntumaa. Kokopitkä Abzorb-levy lisää joustoa ja vaimentaa tärähdykset. Markkinoiden kevyin välipohjamateriaali parantaa vaimennusta ja antaa paremman juoksutuntuman.
New Balance 890 -juoksukenkä naisille, SH. 139 €

New Balance WR10 Minimus -juoksukenkä
New Balance WR10 Minimus on tarkoitettu monipuoliseen juoksuharjoitteluun, jossa halutaan aktivoida jalan lihaksia. Pohjansa ansiosta kenkä soveltuu erinomaisesti kovalle alustalle. Kevyt välipohjamateriaali takaa paremman juoksutuntuman. Pohjan materiaali on huippulaadukasta VIBRAM-raakakumia. WR10 Minimus -kenkä sopii hyvin myös kuntosalille ja cross fit -harjoitteluun.
New Balance WR10 Minimus -juoksukenkä naisille, SH. 129€

New balance 890 ja WR10 Minimus -juoksukengissä on molemmissa hengittävä ja synteettinen pintamateriaali verkkokankaalla. Lisäksi molemmat kengät istuvat hyvin jalkaan, sillä vuorimateriaalissa ei ole neuloksia.

Craft Femme -juoksutoppi
Naisellisessa Craft Femme -teknisessä topissa on tehokkaasti kosteutta siirtävä materiaali. Topissa on normaalia juoksutoppia pidempi helma. Juoksutopin materiaali on 91 % polyesteria ja 9 % elastaania. Saatavana kolme eri värivaihtoehtoa: pinkki/musta/luonnonvalkoinen, valkoinen/lila ja pinkki/tummansininen/turkoosi.
Craft Femme -juoksutoppi, SH. 36,90 €

Craft Active Running -juoksuhame
Craft -juoksuhame tuo lisää naisellisuutta juoksupoluille. Hame on pehmeää materiaalia, joka ei kahise. Juoksuhameen voi pukea sellaisenaan, tai juoksutrikoiden päälle. Hameen sisällä on ns. hotpants- sisähousut. Takana on pieni vetoketjutasku esimerkiksi avaimen säilytystä varten. Hameen materiaali on: 92 % polyesteria ja 8 % elastaania. Saatavana kolme eri värivaihtoehtoa: pinkki, lila ja musta.
Craft Active Running -juoksuhame, SH. 44

Oy Sultrade Ltd, Pauliina Sjölund
puh.(09) 859 592 25, pauliina.sjolund@sultrade.fi
www.newbalance.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Oy Sultrade Ltd, puh. (09) 859 591, info@sultrade.fi

Myynti:
Urheiluliikkeet

Oy Sultrade Ltd on monipuolinen ja osaava urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiyritys ja suomalaisen Transmeri-konsernin itsenäinen tytäryhtiö. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä Suomessa ja Baltiassa. Sultraden liikevaihto vuonna 2011 oli n. 40 milj € ja se työllistää 65 henkilöä.