Norlynin ja Voguen kevään uutuustuotteissa upeita materiaaleja

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Norlyn tuo kevään uutuustuotteina markkinoille Cotton Inside -nilkka- ja polvisukat, joissa yhdistyvät puuvillan ja polyamidin parhaat ominaisuudet. Vogue puolestaan täydentää Sideria-sarjaansa uusilla Sideria Sandalett Stay Up -sukilla, joiden hienostunut materiaali on läpikuultavan ohutta mutta kestävää.

Norlynin Cotton Inside -sukat hellivät jalkoja
Norlynin Cotton Inside -tuotteissa on yhdistetty taidokkaasti kahden eri materiaalin edut. Sukan pinnan polyamidi (50 %) pysyy siistinä ja kestää käytössä pitkään. Sisäpuolella käytetty puuvilla (45 %) on puolestaan pehmeänä luonnonmateriaalina ihoa vasten miellyttävä ja hengittävä. Peittävässä mutta ohuessa Opaque-sukassa on käytetty myös joustoa ja istuvuutta antavaa elastaania (5 %).

Norlynin Cotton Inside -tuoteperheeseen kuuluu uutuussukkien lisäksi myös sukkahousut. Nilkka- ja polvisukkia on saatavana mustana, mutta sukkahousuista on saatavana useita eri värivaihtoehtoja.

Voguen Sideria Sandalett Stay Up -sukat sopivat arkeen ja juhlaan
Voguen Sideria-sarjan uudet Sandalett Stay Up -sukat antavat säärille luonnollisen tasaisen värin ja hivenen hehkua. Sukissa ei ole kärkivahvikkeita, joten ne sopivat myös avokärkisten kenkien kanssa käytettäviksi. Iholla luistamaton silikonireunus pitää stay upit hyvin paikallaan. Erikoismateriaalinsa ansiosta 17 denierin vahvuiset Sideria Sandalett Stay Up -sukat ovat huomaamattoman ohuet – ulkonäöltään ne ovat kuin 8 denierin vahvuiset, vaikka sukkien kestävyys on 17 denieriä.

– Sideria on japanilainen erikoislanka, joka on valmistettu polyamidin ja polyuretaanin yhdistelmästä. Sideria-langasta tehty ilmava neulos antaa ihon hengittää, joten Sideria-sukkatuotteet ovat miellyttävät päällä myös kesähelteellä, kertoo Voguen ja Norlynin Brand Manager Jaana Nummela.

Voguen toisen kevätuutuuden, Sideria Leggingsien ideana on normaalimittaa pidempi lahje, jonka voi joko vetää jalkapöydän päälle tai rypyttää nilkalle. Sideria Leggingsit tulevat myyntiin touko–kesäkuussa.

Norlyn Cotton Inside -nilkkasukat, ovh. 5,50 €, 41054, koot: 36–41
Norlyn Cotton Inside -polvisukat, ovh. 6,50 €, 41053, koot: 36–41
Norlyn Cotton Inside -sukkahousut, ovh. 13,95 €, 41016, koot: 36–48
Vogue Sideria Sandalett Stay Up, värit: Terracotta ja Suntan, ovh. 18,95 €, 95111, koot: S–M ja M–L