Olivado Extra Virgin Coconut Oil on pehmeän täyteläisen makuinen uutuusöljy

Olivadon uusi ekstra-neitsytkookosöljy täydentää korkealuokkaisista ruoanlaittoöljyistään tunnetun uusiseelantilaisen brändin valikoimaa. Edistyksellisellä kylmäerotusmenetelmällä syntyy kylmäpuristettu kookosöljy ilman kuivattamista, kuumentamista tai kemikaaleja. Menetelmä säilyttää kookoksen hedelmälihan luonnollisen terveellisyyden. Hienostuneen ja pehmeän täyteläisen makuinen kookosöljy on saatavilla hyvin varustetuista ruokakaupoista.

(Linkki painolaatuiseen kuvaan ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa
)

Olivadon Extra Virgin Coconut Oil on uusiseelantilaisen öljybrändin uutuusöljy ruoanlaittoon. Kylmäpuristettu kookospähkinäöljy on valmistettu käyttäen edistyksellistä kylmäerotusprosessia, jonka ansioista kookospähkinän hedelmälihasta saatava öljy saadaan talteen ilman kuivattamista, kuumentamista tai kemikaaleja. Silkkisen pehmeä kookosöljy on syntynyt kylmäpuristamalla, keskipakovoimalla erottamalla ja suodattamalla öljy alle kolmenkymmenen asteen lämpötilassa. Menetelmä säilyttää kookospähkinän luonnollisen terveellisyyden.

Ekstra-neitsytkookosöljyssä on hienostunut kookoksen maku ja aromi – ilman öljyistä jälkimakua. Öljy soveltuu kuullottamiseen, paistamiseen ja leivontaan. Olivado Extra Virgin Coconut Oil on nestemäisessä muodossaan puhtaan kirkasta. Alle viidentoista asteen lämpötilassa se jähmettyy pehmeäksi valkoiseksi vahaksi.

Kookosöljyn aktiivisista ainesosista noin 60 % on lauriini- ja kapryylihappoja. Molempia keskipitkäketjuisia rasvahappoja löytyy esimerkiksi äidinmaidosta, ja niillä on todettu olevan tulehduksia vähentäviä ja vastustuskykyä lisääviä ominaisuuksia. Öljy sisältää helposti sulavia rasvoja, ja se tehostaa aineenvaihduntaa sekä auttaa kehoa hyödyntämään rasvaa.

AINEKSET:
Kylmäpuristettu kookosöljy 100 % (alkuperämaat Thaimaa ja Kenia)

RAVINTOSISÄLTÖ

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
marko.vikman@promode.fi / tuotenäytteet

Olivado Limited on vuonna 1999 perustettu, uusiseelantilainen yritys, joka valmistaa korkealaatuisia öljyjä elintarvikekäyttöön.
Olivado on maailman johtava avokadoöljybrändi, jonka ruokaöljyjä myydään 16 maassa. Olivadon tuotteet ovat voittaneet Uudessa-Seelannissa lukuisia palkintoja erilaisissa elintarvikealan kilpailuissa.