OOLANNIN BARBEQUE RANSKALAISISSA AMERIKKALAISEN KEITTIÖN MAKUJA

Oolannin uutuus kasvattaa maustettujen ranskalaisten valikoimaa

Oolannin Barbeque Ranskalaiset tuovat ruokapöytään amerikkalaisen keittiön makuja vaivattomassa muodossa. Savuisenmakea BBQ-mausteseos antaa suussa sulavan maun rapeille Barbeque Ranskalaisille, jotka ovat erinomainen lisuke vaikkapa grillatulle lihalle tai kanalle. Ranskalaiset soveltuvat myös sellaisenaan herkutteluun. Oolannin Barbeque Ranskalaiset ovat saatavilla lokakuun alusta alkaen päivittäistavarakaupoista.

(Linkit painolaatuiseen kuvaan ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Oolannin Barbeque Ranskalaiset ovat maukas uutuus sekä lisukkeeksi ruokalautaselle että sellaisenaan herkutteluhetkiin dippikastikkeen kanssa. Ihanan savuisenmakealla BBQ-mausteseoksella maustetut ranskalaiset soveltuvat myös miedompien makujen ystäville. Barbeque Ranskalaiset ovat erinomainen kumppani grillatuille herkuille, kuten ribseille tai chicken wingseille.

Oolannin Barbeque Ranskalaiset sisältävät puhdasta saaristolaisperunaa sekä laadukasta rypsiöljyä. Poimutetut, rapeat ranskalaiset valmistuvat uunissa 225 asteessa 10–15 minuutissa. Ranskalaiset ovat gluteenittomia ja laktoosittomia.

Oolannin maustetut ranskalaisvaihtoehdot
Oolannin maustettujen ranskalaisten valikoimasta löytyvät myös Chili Ranskalaiset sekä Isot Valkosipuliranskalaiset. Chili Ranskalaiset ovat chilillä maustettuja sileäpintaisia ranskanperunoita tuliseen makuun. Isot Valkosipuliranskalaiset ovat miedosti valkosipulilla maustettuja, mehevän makuisia, poimutettuja kookkaita ranskanperunoita.

Oolannin Barbeque Ranskalaiset, 400 g, hinta noin 2,10 €
Ainesosat: Peruna, rypsiöljy, modifioitu tärkkelys, suola, aromi, tärkkelys, riisijauho, stabilointiaine (dikalsiumfosfaatti), rypälesokeri, leivinjauhe (natriumvetykarbonaatti), paprikauute, sakeuttamisaine (ksantaanikumi) ja savuaromi

Chips Ab, www.oolannin.fi
Product Category Manager Cecilia Johanson,
cecilia.johanson@chips.fi, puh. 020 791 8617

Päivittäistavarakaupat

Chips Ab, puh. 0800 133 933

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Chips Ab on vuonna 1969 toimintansa aloittanut ahvenanmaalainen elintarvikeyhtiö, joka on Suomen ensimmäinen perunalastujen valmistaja. Chips Ab:n tavaramerkit ovat Taffel, Oolannin, Kantolan ja Frödinge. Chips Ab on osa Chips-ryhmää, joka kuuluu norjalaiseen Orkla ASA -konserniin.