Reebok on aloittanut kaikkien aikojen suurimman brandikampanjansa

I AM WHAT I AM

Mitä yhteistä on ikoneilla 50 Cent, Allen Iverson, Lucy Liu, Andy Roddick, Kelly Holmes ja Iker Casillas? He ovat yksilöitä. He erottuvat joukosta. He ovat uskollisia omalle itselleen. He saavuttavat asioita omalla ainutlaatuisella tavallaan. Reebokin tähtikaarti on aloittanut vuosikymmenen suurimman brandikampanjansa I Am What I Am. Kampanja rohkaisee nuorisoa hyväksymään oman yksilöllisyytensä juhlistamalla nykypäivän sankareita, jotka ovat saavuttaneet paljon olemalla uskollisia itselleen ja tekemällä asiat omalla tavallaan. Näitä ovat mm. rap-ikoni 50 Cent, filmitähti Lucy Liu sekä urheilutähdet Kelly Holmes, Andy Roddick, Allen Iverson ja Iker Casillas, jotka Reebok on ottanut mukaan uuteen kampanjaansa. I am What I am -kampanja on newyorkilaisen mcgarrybowen-toimiston luoma ja se on maaliskuun aikana julkistettu muutamissa maailman suurimmissa kaupungeissa, kuten Lontoossa, Pariisissa ja Milanossa. Hollywoodilaisen filmintekijän, Jake Scottin, ohjaamat TV-mainokset esittävät ainutlaatuisia muotokuvia todellisista kuuluisuuksista sekä paljastavat oleellisia totuuksia heistä ja heidän elämästään kameroiden ulkopuolella. ”Aitoutta ja yksilöllisyyttä ylistävä I Am What I Am -markkinointikampanja on sekä ajankohtainen että nuoria kuluttajia inspiroiva,” luonnehtii Andy Towne, Reebokin Euroopan markkinoinnin varatoimitusjohtaja. ”Me ymmärrämme nykynuorison kamppailua sulautumisen ja yksilöllisyyden välillä, ja toivomme rohkaisevamme heitä löytämään oman äänensä kampanjamme avulla.” Lisätietoja: Berner Oy / Kirsi-Marja Katajajuuri puh. 040 512 4815 www.rbk.com