Reebokin TrainTone-kenkämallisto laajenee TrainTone-kengät tehostavat pakaroiden lihastyötä 25 % ja pohjelihasten työtä 11 %

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Reebokin ryhmäliikuntatunneille soveltuvista TrainTone-kengistä on saatavilla kevääksi 2011 laajempi mallisto sekä uudet, värikkäät kuosit – nyt ensimmäistä kertaa myös miehille. Kenkien pohjamuotoilun tasapainopallot ovat tulleet tutuiksi Reebokin EasyTone-jalkineiden myötä kiinteyttävänä ja harjoittelua tehostavana innovaationa. Reebokin supersuosittuja EasyTone-kenkiä on myyty Pohjoismaissa tänä vuonna noin 100 000 paria.

Kiinteyttä kengistä
Reebokin TrainTone-kengät on suunniteltu erityisesti ryhmäliikuntatunneille sekä kuntosaliharjoitteluun. TrainTone-kengät sopivat loistavasti liikunnan harrastajille, jotka haluavat ottaa maksimitehot irti harjoitteluhetkestä. TrainTone-kenkien harjoittelua tehostava vaikutus perustuu pohjamuotoilun tasapainopalloihin. Pohjamuotoilu aktivoi pakaroiden lihastyötä jopa 25 %, pohjelihasten työtä 11 % ja takareisien työtä 8 % tehostaen näin energiankulutusta sekä kiinteytymistä. Päkiäosan pohjassa oleva rullauspiste tekee TrainTone-kengillä askeltamisesta sujuvan rullaavaa. TrainTone-kengän pohjamuotoilu on vakaampi ja pohjan tasapainopallot matalammat kuin EasyTone-kengässä, joka on suunniteltu sekä aktiiviulkoiluun että arkiliikuntaan.

Naisten TrainTone-uutuuksissa hehkuvat raikkaat värit
Kevään 2011 mallisto laajenee naisten osalta uusilla malleilla sekä raikkailla väriuutuuksilla. Keväällä treenataan korallinpunaisissa ja violeteissa TrainTone-kengissä. Myös tyylikkäät musta, valkoinen ja hopea löytyvät värivalikoimasta. Kevään mallistosta löytyy myös miehille omat TrainTone-kenkämallit – jalkineet soveltuvat mainiosti kuntosalille tai miesten suosimille voimaharjoittelutunneille. TrainTone-kengissä on hiertämätön ja yhdestä saumattomasta osasta valmistettu Smoothfit-kenkäosa. Myös antibakteerinen sisävuori lisää käyttömukavuutta.

Tuotteet naisille:
TrainTone Anthlin, värit: violetti, koralli, musta, valkoinen, ovh 130 €