Reebokin ZigTech-kengät nyt myös sisäliikuntaan

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Reebokin ZigTech-juoksukengistä on tuotu uutuutena markkinoille sisäliikuntaan suunnitellut kenkämallit naisille. ZigTech-kenkien teho perustuu sahalaitamaiseen pohjamuotoiluun, joka suuntaa askeleesta syntyvän iskuenergian tehokkaasti eteenpäin. Kengät ovat väriltään raikkaan trendikkäitä kevään liikuntaharrastuksiin, niin lenkkipolulle kuin sisäliikuntaankin. ZigTech-kengät ovat kuin energiajuoma jaloille.

Eteenpäin vievää energiaa
Suuren suosion saavuttaneiden Reebokin ZigTech-juoksukenkien valikoima laajenee tänä keväänä uusilla väreillä, sekä uutuutena erityisesti sisäliikuntaan sopivilla kenkämalleilla. ZigTech-kenkien teho perustuu sahalaitamaiseen pohjamuotoiluun, joka suuntaa askeleesta syntyvän iskuenergian suoraan eteenpäin.

Jousen lailla toimiva pohja kuljettaa askeleesta syntyvän liike-energian rullaavasti kantapäästä päkiälle. Sama tekniikka on niin ZigTech-juoksukengässä kuin sisäkengässäkin, joten juoksukenkää voi käyttää mainiosti myös sisäliikunnassa. Juoksukengän erona on hengittävämpi pintamateriaali sekä saumattomampi kenkäosa. ZigTech-kenkien siksak-pohja on valmistettu erittäin kevyestä, vaahtomaisesta muovista.

Pitkäkestoiseen harjoitteluun
ZigTech-kengät vähentävät tehokkaasti rasittumista harjoittelun aikana. Väsyminen vähenee säärissä 21 %, pakaroissa 13,5 % sekä reisien takaosan lihaksissa 6 % mahdollistaen pitkäkestoisen ja tehokkaan treenin. Reebokin ZigTech-sisäliikuntakengät soveltuvat esimerkiksi kuntosaliharjoitteluun ja ryhmäliikuntatunneille.

Kevään ZigTech-kengät ovat varsinainen energiaruiske ja piriste myös väriensä puolesta – värikkäät siksak-pohjat loistavat muun muassa pinkin, violetin ja keltaisen väreissä.

Reebokin ZigTech-kengät
Vähentävät rasitusvammojen syntymistä
-
Pohjamuotoilu vähentää jalkojen ja pakaroiden rasittumista