Sebagon purjehduskengät pukeutuvat karvaan

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Purjehduskengistään ja seilorihenkisistä vaatteistaan tunnettu Sebago pukeutuu talveen. Syksyn 2010 mallistossa on muun muassa karvavuorillisia purjehduskenkiä, muhkeita takkeja, lämpimiä neulepaitoja sekä rentoja ruutupaitoja. Perinteistä puna-sini-valkoista värimaailmaa tasapainottavat harmaa ja ruskea.

Purjehtijoiden suosikkikengissä nyt karvavuori
Purjehduskenkien ikoniksi muodostuneet, vuonna 1970 lanseeratut Sebago Docksides -kengät ovat saaneet talveksi karvavuorin. Vettä hylkiväksi käsitellystä nahasta käsin ompelemalla valmistetut purjehduskengät ovat pehmeät ja miellyttävän tuntuiset, mutta kestävät kovaa käyttöä. Kengissä on liukumaton ja veneen kannelle jälkiä jättämätön pohja.

Seilorihenkiset takit lämmittävät merellä ja kadulla
Sebagon syksyn 2010 mallistossa on untuva-, duffeli- ja parka-takkeja perinteisissä merihenkisissä väreissä eli valkoisena, kirkkaanpunaisena ja tummansinisenä. Takit sopivat niin purjehtimiseen kuin rentoon vapaa-aikaan.

Lämpimät neuleet ja ruutupaidat käyvät kerroksittain
Syksyn 2010 vapaa-ajan tyylin täydentävät Sebagon muhkeat neuletakit sekä v-aukkoiset neulepaidat, joita voi käyttää ruutupaitojen kanssa rennosti kerroksittain.

Sebagolta seilorityyliä jo 55 vuotta
-
Sebago on perustettu vuonna 1946 Yhdysvalloissa.
-
Sebago valmistaa merihenkisiä kenkiä ja vaatteita niin aktiivi-purjehtijoille kuin rentoon vapaa-aikaan.
- Sebagon tunnetuin tuote on vuonna 1970 lanseerattu Docksides-purjehduskenkä.

Sebagon naisten ja miesten vaatteet ja kengät ovat lainattavissa kuvauksiin Promoden showroomista osoitteesta Unioninkatu 9, Helsinki.

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi