Seiko ja tennistähti Novak Djokovic yhteistyöhön

(Linkit painokelpoisiin kuviin ovat tiedotteen lopussa.)

Japanilainen kellovalmistaja Seiko on solminut kolmivuotisen yhteistyösopimuksen tämän hetken menestyneimpiin tennispelaajiin lukeutuvan Novak Djokovickin kanssa. Maailmanlaajuinen yhteistyö julkistettiin Australian avoimen tennisturnauksen avajaispäivänä 10.1.2014 Melbournessa.  Seiko tarjoaa tennistähdelle kellon joka tilanteeseen sekä tukee Novac Djokovicin säätiön työtä.

Seiko ja Djokovic - täydellinen yhdistelmä
Serbialainen Novak Djokovic on yksi tämän hetken menestyneimmistä tennispeaajista. 13.-26.1.2014 pelattavassa Australian avoimessa tennisturnauksessa hän tavoittelee jo neljättä perättäistä voittoa.

Seikon toimitusjohtaja Shinji Hattori näkee Seikossa ja Novak Djokovicissa paljon yhtäläisyyksiä.

- Kun Kintaro Hattori perusti yrityksen vuonna 1881, hän määritteli, että Seikon pitää aina olla askeleen edellä muita. Tätä ajatusta noudatamme edelleen. Novak Djokovic jakaa Seikon arvot pyrkiä olemaan paras sekä säilyttämään johtoasemansa, ja kuten Seikon, myös Djokovicin tavoiteena on täydellisyys.

Kello tennispelaajan joka hetkeen
Seiko auttaa Novak Djokovicia hallitsemaan aikataulujaan varustamalla hänet sarjalla kelloja vuonna 2014. Kellot on valittu sopimaan tennistähden elämän eri tilanteisiin. Esimerkiksi turnauksiin matkustaessa Djokovicin ranteessa on Seikon uusi Astron GPS Solar -kello, joka käyttää virtalähteenä valoa, yhdistyy GPS-verkkoon ja päivittää näin jatkuvasti tarkan kellonajan kaikilla maailman aikavyöhykkeillä.

Djokovicin ja Seikon yhteistyössä korostuu molemmille osapuolille merkityksellinen ympäristöystävällisyys, sillä tennispelaajan valitsemat kellot käyttävät virtalähteinään pääsääntöisesti valoa ja liike-energiaa.

Seiko tukee Novak Djokovicin säätiötä
Seiko tukee myös tennispelaajan nimeä kantavaa, heikompiosaisten lasten hyväksi työskentelevää hyväntekeväisyysjärjestöä.

- Seiko kunnioittaa säätiön tärkeää työtä rahallisesti, mutta ennen kaikkea yhteistyö auttaa tuomaan säätiön toimintaa tunnetuksi maailmanlaajuisesti, Shinji Hattori kertoo.

Yhteistyön kunniaksi Seiko tuo markkinoille säätiön nimellä ja viestillä varustetun nuorten Lorus-kellomalliston. Mallisto on saatavilla syksyllä 2014.

Seiko Astron GPS Solar -kello, hinnat alkaen 1700 €

Oy Perkko