Tefismart Home Collection tuo likaa hylkivät kattaustekstiilit kotiin

Suomalainen Tefi Oy tuo markkinoille kotikäyttöön suunnatun, likaa hylkivän Tefismart Home Collection -kattaustekstiilivalikoiman. Tefin kehittämä, nanoteknologiaan perustuva likaa hylkivä pintakäsittely on tuttu yrityksen ravintolatekstiileistä. Tefismart Home Collection -pöytäliinat on helppo pitää puhtaina, sillä kaatunut neste ja ruoka voidaan pyyhkiä vaivattomasti kostutetulla keittiöliinalla. Malliston värit ja kuosit sopivat niin moderniin kuin perinteiseenkin sisustukseen ja kattaukseen. Tefismart Home Collection on saatavilla Tefin verkkokaupasta joulukuusta alkaen.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Tefismart Home Collectionilla vaivattomuutta perheen arkeen ja juhlaan
Uusi Tefismart Home Collection tuo likaa hylkivät, ravintoloista tutut kattaustekstiilit myös koteihin. Kankaan ainutlaatuinen, nanoteknologiaan perustuva käsittely minimoi kaatuneen juoman tai ruoan imeytymisen kankaan kuituihin ja tekee pinnasta likaa hylkivän. Neste säilyttää pintajännityksensä pöytäliinan pinnalla, kuten vesipisara kasvin lehdellä. Ruoka tai juoma on siten helppo pyyhkäistä kostutetulla keittiöliinalla pois. Helppohoitoiset pöytäliinat voidaan pestä kotona pyykinpesukoneen kirjopesuohjelmalla. Pöytäliinat siliävät helposti 150 asteisella silitysraudalla. Tefismart-pöytäliinoja käytetään jo yli 60 000 suomalaisessa ravintolapöydässä.

Malliston värit ja kuosit sopivat suomalaiseen kotiin

Tefismart Home Collection sisältää runsaan valikoiman kuoseja ja värejä arkeen ja juhlaan. Linjakkaat, graafiset kuosit ja selkeät värit ovat kodikkuutta luovan sisustajan mieleen. Perinteistä tyyliä arvostava löytää suosikkinsa kasviaiheisista tai ruutukuosisista pöytäliinoista, joissa toistuvat maanläheiset harmaan ja beigen sävyt. Yksilöllisyyttä hakeva kodinsisustaja valitsee rohkeat, 60- ja 70-lukuja henkivät kuosit osaksi kattausta.

Tefismart Home Collectionia täydentävät hämeenlinnalaisen tekstiilisuunnittelija ja sisustusarkkitehti Anu Leinosen suunnittelemat skandinaavista muotoilua henkivät, raikkaat Pom-Pom -kuosit sekä muotisuunnittelija Jukka Rintalan suunnittelema juhlapöytäliinamallisto. Viivan ja muodon mestarin siveltimestä syntynyt mallisto sisältää akvarellimaisia kuoseja, joissa toistuvat Rintalan aiemmista töistä tutut kukka- ja kasviteemat.

Tefismart Home Collection -tuotteet ovat saatavilla Tefin verkkokaupasta joulukuusta alkaen. Verkkokaupasta on mahdollista tilata pöytäliinat oman pöydän mittojen mukaan.

Tefismart Home Collection -pöytäliinan hoito-ohjeita ja -vinkkejä:

• Tefismart-liina puhdistetaan imeyttämällä tahraa kevyesti sekä painamatta kuivaan tai puhtaaseen veteen kastettuun paperiin tai pyyhkeeseen.
  • Jos tahra on kuivunut kankaaseen kiinni, liina puhdistuu parhaiten sumuttamalla tahran päälle puhdasta vettä ja pyyhkimällä tahran pois. Älä käytä pesuainetta, koska pesuaine poistaa lian hylkivyyden eikä käsittely toimi, ennen kuin pesuaine on huuhdottu pois.
  • Likaantunut pöytäliina pestään 20–60 asteessa kirjopesuohjelmalla.
  • Liinan lian hylkivyys edellyttää pesun jälkeistä lämpökäsittelyä joko kuivauskoneessa tai silittämällä (raudan lämpötila 2 pistettä).

Tefismart Home Collection -pöytäliina, materiaali: likaa hylkivä Tefismart-polyesterikangas. Esimerkkivideo punaviinin puhdistamisesta Tefismart-kankaalta Youtubessa.

Hinta:
Kaitaliinat, hinta noin: 40x145 cm, 44 €
Pöytäliinat, hinta noin: 145x200 cm, 99 €; 145x240 cm, 129 €; 145x280 cm, 159 €; 150x260 cm, 169 €

www.rusanen.eu

Tefi Oy, www.rusanen.eu