TIMBERWISEN LEHTIKUUSIPARKETTI SOPII TÄYDELLISESTI TÄMÄN HETKEN SISUSTUSTRENDEIHIN

Sisustuksessa suositaan tällä hetkellä luonnollista puuta – puunväriset huonekalut ja vanerit ovat sisustustrendien keskiössä. Timberwisen luonnollinen lehtikuusiparketti istuu tähän virtaukseen täydellisesti. Lattiamateriaalina lehtikuusi on selvästi muita havupuita kovempi – sen pinta kuitenkin tuntuu miellyttävän pehmeähköltä ja siksi se tuo luonnollisen puuntunnun kotiin. Lehtikuusiparketin tiukkasyinen ilme ja kaunis skandinaavinen väri sopivat mainiosti kohteisiin, joissa tarvitaan persoonallista ja kestävää lattiaa. Valkoöljytty pinta antaa puolestaan lehtikuusiparketille raikkaan ilmeen.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

Timberwisen lehtikuusiparketin ilme on aito ja luonnollinen. Lehtikuusilattiassa yhdistyvät upea ulkonäkö hyvään kulutuskestävyyteen sekä kohtuulliseen hintaan. Puulajille ominaista ovat voimakkaat värivaihtelut ja oksaisuus. Timberwisen lehtikuusiparkettia on saatavana harjattuna ja öljyvahattuna useissa väreissä, vaihtoehtoja ovat vaalea Arctic, keskiruskea Cocnag ja tumma Eben, luonnollinen Nordic, valkoiseen taittava Snow White sekä puuvalmiit ja hiotut mallit. Pintapuun pehmeyden ansiosta harjaus tuntuu selvästi puun pinnassa. Keväällä 2014 Timberwise tuo myös lisää värivaihtoehtoja lehtikuusiparkettivalikoimaansa.

Laadukkaat Timberwise-parketit ovat myös turvallisia
Timberwisen parkettitehdas Loimaalla on ensimmäisenä maailmassa ottanut kaikissa tuotteissaan käyttöön liiman, joka ei sisällä lainkaan sisäilman laatua heikentävää formaldehydiä. Haihtuessaan formaldehydi voi aiheuttaa pieninäkin pitoisuuksina silmien ja hengitysteiden ärsytystä. Timberwisen turvalliset ja emissiovapaat parketit lisäävät asumismukavuutta parantamalla kodin sisäilman laatua ja pienentämällä asukkaiden allergia- ja astmariskiä. Nämä ovat huomionarvoisia seikkoja etenkin lapsiperheissä, joissa pienet lapset ryömivät ja leikkivät lattialla.

Timberwise-lehtikuusiparketti, hinta: 59 € / m2

Timberwise Oy, www.timberwise.fi
markkinointipäällikkö Laura Lankinen, puh. 050 516 9221, laura.lankinen@timberwise.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070