Tivoli Audio Albergo on tyylikäs ja helppokäyttöinen kelloradiouutuus

Tivoli Audion Albergo -kelloradiossa yhdistyvät pelkistetyn tyylikäs muotoilu, korkealuokkainen ääni ja huipputeknologia. Uutuusmallin suunnittelussa on huomioitu erityisesti helppokäyttöisyys ja käyttäjäystävällisyys. Radiossa on selkeät ja johdonmukaiset painikkeet sekä käyttäjää opastava näyttö. Radiossa on herkkä AM/FM -viritin sekä sisäänrakennettu Bluetooth-valmius, joka mahdollistaa musiikin langattoman suoratoiston yhteensopivista laitteista, kuten älypuhelimesta, tabletilta tai tietokoneelta. Kelloradiouutuus on myynnissä elokuusta alkaen.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa)

Tivoli Audion Albergo on kauniin selkeälinjainen AM/FM -kelloradio, jossa yhdistyvät sekä innovatiivinen helppokäyttöisyys että korkealuokkainen ääni. Johdonmukaiset painikkeet ja käyttäjää opastava digitaalinäyttö tekevät suosikkiradiokanavalle virittäytymisen helpoksi. Albergon herkkä AM/FM -viritin on varustettu RDS-toiminnolla, joka kertoo radion näytöllä muun muassa kuunneltavan radiokanavan sekä radiokanavasta riippuen ohjelmatietoja, kuten soivan kappaleen ja esittäjän nimen.

Radion ohella Albergolla voi toistaa musiikkia langattomasti muista ohjelmalähteistä. Bluetooth-valmius mahdollistaa yhteensopivien laitteiden, kuten älypuhelimen, tabletin tai tietokoneen liittämisen Albergoon. Tivoli Audion Bluetooth-laitteet käyttävät suomalaisen Bluegigan Bluetooth-moduulia.

Kelloradion korkealuokkainen ääni syntyy kolmen tuuman kaiutinelementistä, jota käytetään myös Tivoli Audion klassikkomallissa Model Onessa. Laitteen kaikkia toimintoja voi ohjata myös mukana tulevalla kaukosäätimellä. Albergon värivaihtoehtoina ovat valkoinen ja antrasiitti.

Albergo herättää suosikkikanavan säveliin
Tivoli Audio Albergossa on monipuoliset kelloradio-ominaisuudet. Digitaaliseen kelloradioon on mahdollista ajastaa tarvittaessa kaksi erillistä herätystä joko merkkiäänellä tai omavalintaisella radiokanavalla. Herätystä voi siirtää eteenpäin torkkutoiminnolla. Uniajastimen avulla radion voi ajastaa sammumaan halutun ajan kuluttua. Albergon innovatiivinen, käyttäjää opastava näyttö ohjaa myös herätys- ja uniajastintoimintojen asettamisessa. Kelloradion paristovarmennettu digitaalikello pysyy ajassa myös sähkökatkojen aikana.

Albergo kasvaa tarvittaessa stereojärjestelmäksi

Albergo on varustettu kattavilla liitännöillä. Kelloradioon on saatavana lisävarusteena stereokaiutin, jonka avulla Albergo laajenee kompaktiksi stereojärjestelmäksi. Langattoman Bluetoothin ohella Albergoon voi liittää ulkoisen ohjelmalähteen myös stereominikaapelilla. Radiossa on kuulokeliitäntä.

Tivoli Audio Albergo AM/FM -kelloradio
Värivaihtoehdot: valkoinen ja antrasiitti
Mitat: korkeus 11,1 cm; leveys 18,7 cm; syvyys 11 cm
Paino: 1,04 kg