Tivoli Audio Music System BT – vertaansa vailla oleva hifijärjestelmä kehittyi entisestään

Tivoli Audion syksyn uutuudet ovat musiikista nauttivan toivelahjoja

Tivoli Audio Music System BT on ainutlaatuinen hifijärjestelmä, jossa yhdistyvät laadukas AM/FM-viritin, CD-soitin, avara stereoääni sekä kompakti koko. Uutuusmallissa on sisäänrakennettu Bluetooth-valmius, joka mahdollistaa musiikin langattoman suoratoiston yhteensopivista laitteista, kuten älypuhelimesta. Alkusyksystä lanseerattu Tivoli Audio Albergo on pelkistetyn tyylikäs kelloradiouutuus, joka herättää suosikkikanavan säveliin. Albergo on innovatiivisen helppokäyttöinen kelloradio, joka on laajennettavissa stereojärjestelmäksi lisävarustekaiuttimen avulla.

(Linkit painolaatuisiin kuviin ja tiedote PDF-muodossa ovat viestin lopussa
)

Upeaääninen Tivoli Audio Music System BT
Tivoli Audio Music System BT
on mahtavaääninen, aitoon puukoteloon rakennettu hifijärjestelmä. Laitteessa on laadukas AM/FM-viritin RDS-toiminnolla, joka kertoo radion näytöllä muun muassa kuunneltavan radiokanavan sekä radiokanavasta riippuen muita ohjelmatietoja. Music System BT:ssä on valaistuksen mukaan säätyvä, selkeä näyttö sekä kelloradiotoiminnot: kaksi erillistä herätystä, torkkutoiminto sekä uniajastin.

Mielimusiikin kuuntelu onnistuu laitteen CD-soittimella sekä langattomana suoratoistona Bluetooth-yhteensopivista laitteista, kuten älypuhelimesta, tabletilta tai tietokoneelta. Tivoli Audion Bluetooth-laitteet käyttävät suomalaisen Bluegigan Bluetooth-moduulia. Tivoli Audio Music System BT:n kirkkaan ja täyteläisen äänen luovat erilliset vahvistinpiirit, laadukkaat kaiutinelementit ja alas suunnattu, säädettävä subwoofer. SpacePhase Wide -toiminto avartaa äänimaailmaa ja laitteen takalevyn bassorefleksiaukot tuovat muhkeutta bassotoistoon.

Tivoli Audio Music System BT:n värivaihtoehdot ovat pähkinäpuu/beige, tuhkanharmaa/hopea ja kirsikka/metallinharmaa. Wired ja GQ -lehdet ovat valinneet Tivoli Audio Music System -perusmallin yhdistelmälaitteiden parhaimmistoon. Tivoli Audio Music System BT tulee myyntiin marraskuun aikana.

Selkeälinjainen Tivoli Audio Albergo -kelloradio
Tivoli Audion Albergo
on kauniin selkeälinjainen RDS-toiminnolla varustettu AM/FM -kelloradio, jossa yhdistyvät sekä innovatiivinen helppokäyttöisyys että korkealuokkainen ääni. Johdonmukaiset painikkeet ja käyttäjää opastava digitaalinäyttö tekevät suosikkiradiokanavalle virittäytymisen helpoksi. Radion ohella Albergolla voi toistaa musiikkia langattomasti muista ohjelmalähteistä Bluetoothin avulla. Paristovarmennettuun digitaaliseen kelloradioon on mahdollista ajastaa tarvittaessa kaksi erillistä herätystä joko merkkiäänellä tai omavalintaisella radiokanavalla. Kelloradio on varustettu myös torkku- ja uniajastintoiminnoilla.

Radion korkealuokkainen ääni syntyy kolmen tuuman kaiutinelementistä, jota käytetään myös Tivoli Audion klassikkomallissa Model Onessa. Laitteen kaikkia toimintoja voi ohjata myös mukana tulevalla kaukosäätimellä. Kelloradioon on saatavana lisävarusteena stereokaiutin, jonka avulla Albergo laajenee kompaktiksi stereojärjestelmäksi. Albergon värivaihtoehtoina ovat valkoinen ja antrasiitti.

Tivoli Audio Music System BT, hinta noin 1099 €
Tivoli Audio Albergo AM/FM -kelloradio, hinta noin 299 €
Albergo-stereokaiutin, hinta noin 99 €

hyvin varustetut tavaratalot ja kodinkoneliikkeet