TRESPASSIN TAKKI KUKKII SADESÄÄLLÄ

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Ulkoilu- ja urheiluvaatevalmistaja Trespass on tuonut markkinoille sadepäiviä piristävän uutuuden – vettä pitävän ulkoilutakin, jonka pintaan ilmestyy kukkakuviointi takin kastuessa. Taianomainen vesiefektitakki sekä Trespassin laaja ulkoiluvaatetarjonta houkuttelevat ulkoilmaihmisen nauttimaan kevään ja tulevan kesän ulkoliikuntaharrastuksista. Trespass-ulkoiluvaatteita tuo maahan tukku- ja maahantuontiyritys Nikander.

Sadepäivän riemuksi
Skotlantilainen ulkoiluvaatevalmistaja Trespass ilahduttaa ulkoliikunnan ystäviä kevään ja kesän 2011 mallistossa veikeällä uutuudella, sateessa kukkivalla Lima-vesiefektitakilla. Uusi innovaatio Magic Fabric loihtii kastuessaan takin pintaan kukkakuvioinnin – takin pinnan kuivuessa kukkakuviointi häviää. Lima-takin vedenpitävyys on 2000 millimetriä ja teipatut saumat sekä tuulenpitävyys suojaavat mukavasti sadesäällä. Myös vetoketjulliset taskut, irrotettava ja säädettävä huppu, helman nyörisäätö sekä hihansuiden tarrasäätö lisäävät käyttömukavuutta. Lima-takkia on saatavana raikkaan punaisena ja hillitympänä mustana.

Monipuoliseen ulkoliikuntaan

Kevään saapuessa vaihtelevat sääolosuhteet eivät ole este ulkona reippailulle ja monipuoliselle harrastamiselle. Trespassin kevään ja kesän 2011 ulkoiluvaatemallistoon kuuluu erittäin kattava valikoima niin vedenpitäviä ulkoilutakkeja kuin kuorivaatteitakin. Esimerkiksi pyöräilyyn soveltuva Azul-takki on mukavan kevyt ja sopii keväisille pyöräilyretkille. Takin selkämyksessä on hengittävyyttä tehostava verkko-osa ja selkäosan pidennetty helma suojaa alaselkää viimalta. Azul-pyöräilytakki on helppo pakata laukun pohjalle mukaan, sillä kevyt takki pakkautuu tarvittaessa selässä olevaan takataskuun. Trespassin vedenpitävät ulkoilutakit soveltuvat loistavasti kevään suosikkilajeihin; pyöräilyyn, sauvakävelyyn, lenkkeilyyn ja vapaa-ajan ulkoiluun.

Trespass
-
Skotlantilainen urheilu- ja vapaa-ajanvaatemerkki naisille, miehille sekä lapsille
Suomalaisten urheiluliikkeiden vaatevalikoimassa jo vuodesta 1995 saakka
Trespassin asusteita ja urheiluvaatteita toimitetaan yli 60 maahan
-
Trespassia tuo maahan tukku- ja maahantuontiyritys Nikander
-
Tuotteita on saatavilla hyvin varustetuista urheiluliikkeistä kautta maan

Kuvien tuotteet:

Lima-vesiefektitakki, lasten koot 92–128 cm, suositushinta 59 €; nuorten koot 134–176 cm, suositushinta 59 €; naisten koot XXS–XXL, suositushinta 69 €

Azul-pyöräilytakki naisille, koot XXS–XXL, suositushinta 65 €

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Outi Hildén, outi.hilden@promode.fi / tiedotus ja kuvat
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Lisätiedot ja kuluttajatiedustelut:
Nikander
/ Tuotepäällikkö Reima Lehti, reima.lehti@nikander.com
puh. 010 820 3312 / www.nikander.com

Perheyrityksenä yli sata vuotta toiminut Nikander on suomalainen kaupan alan palveluyritys. Nikanderin palvelut keskittyvät urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiin, tukkukauppaan sekä nahka-, tekstiili- ja prosessiteollisuuden raaka-ainetoimituksiin. Nikanderin toiminnalle tärkeää on kumppanuusajattelu sekä pitkäjänteinen yhteistyö asiakkaiden kanssa.